Jump to content

GTA IV Overrated?


FerryN

Recommended Posts

Ik moet ook zeggen dat het idd een beetje gaat vervelen. Ik wil van mijn geld af, maar dat gaat zo moeilijk.. Ik koop een keertje al mijn magazijnen vol, dan doe ik een missie. 3 magazijnen op, missie gehaald, +10.000 en kan ik van die 10.000 weer lekker 3 magazijntjes kopen voor mijn Motherfucker 4. Zelf wil ik graag wachten tot al dat geld op is voordat ik een missie ga doen, maar dan moet ik 100 keren gaan daten en gaan stappen met mijn vrienden. Jammer dat ik ook geen auto's kan kopen ofzo, je kan het bijna nergens aan uit geven.

Ik denk niet dat de DLC echt heel veel beter gaat worden, wel wat erbij iniedergeval, maar als rockstar echt zo slim was dan zouden ze er dus niet alle dingen uit halen waar je je geld van kwijt kan raken.

Wat de nieuwslezers betreft, ik vind dat echt heel slecht. Een 10, ze moeten wat meer eerlijk zijn. Zelf zou ik het een 9 geven, maar een 10 vind ik echt overdreven. Ze geven natuurlijk allemaal om geld en de bekendheid, maar dat journalisten dat doen had ik niet verwacht. Journalisten moeten juist kritiek leveren, niet aan de fans en iedereen die er alles van verwacht hadden hun voeten kussen. Ik vind dat je jezelf dan geen journalist mag noemen, film, game of boekjournalist, maakt niet uit, je bent een soort expert op dat gebied en de fans mogen dat weten ook, dat jij hun goed de minputen kan uitleggen. Dat doen ze niet echt bij IGN en Gamespot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    9

  • Hayte

    5

  • stano666

    5

  • Jacky-2007

    4

anders heeft de (legale) helft al de "hele"game

Aangezien Microsoft heeft betaald voor exclusive DLC, en niet voor Only DLC, denk ik persoonlijk dat voor beide consoles DLC wordt gereleased. Wapens, auto's, werkende buslijnen, whatever. Voor de 360 komen er dan waarschijnlijk exclusieve missies bij, het deel waar MS voor heeft betaald. Hoop je met me mee? :tu:

volgens mij bedoelen ze dat alleen de XBox DLC krijgt, omdat ze dat meestal in de zakenwereld bedoelen, maar ik hoop dat jij gelijk hebt :puh:

@ jellybee

als ze zo negatief moesten doen zoals jij zegt, en elk spel een slecht cijfer zeggen zoals jij zegt, dan wilt niemand meer een spel kopen, terwijl het best leuke spellen kunnen zijn, maar omdat ze volgens jou heel pessimistisch moeten zijn en alleen naar de bugs kijken die heel miniem zijn of die je kan ontwijken maar ze alsnog een lager punt moeten geven volgens jou stort de hele game markt in!

wil je dat dan liever?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

anders heeft de (legale) helft al de "hele"game

Aangezien Microsoft heeft betaald voor exclusive DLC, en niet voor Only DLC, denk ik persoonlijk dat voor beide consoles DLC wordt gereleased. Wapens, auto's, werkende buslijnen, whatever. Voor de 360 komen er dan waarschijnlijk exclusieve missies bij, het deel waar MS voor heeft betaald. Hoop je met me mee? :tu:

volgens mij bedoelen ze dat alleen de XBox DLC krijgt, omdat ze dat meestal in de zakenwereld bedoelen, maar ik hoop dat jij gelijk hebt :puh:

Een topman van Sony heeft in een interview gezegd dat de PS3 gamer niets tekort gaat komen als het gaat om extra's voor GTA IV. Ik heb al even gezocht, maar kan het artikel zo gauw niet vinden. Ik kan me weliswaar goed heugen dat hij op spottende toon naar buiten bracht dat de ps3 gamer net zo goed DLC voor IV kan verwachten, en dat het gratis ipv betaald zoals dat via xbox LIVE gebeurd.

Het kan natuurlijk BS zijn, of bluf, maar het was een reactie op de aankondiging voor de Exclusive DLC die microsoft zojuist had ingekocht. Dan verwacht ik dus dat er voor beide consoles straks online extra's te halen zijn.

Wat ik alleen niet snap, is dat we er in de pers echt helemaal niets meer over horen, zowel over de xbox niet als voor de ps3. Het kan drie dingen betekenen volgens mij: óf ze weten nog niet of het überhaubt wel doorgaat, óf het valt vies tegen qua aanvulling dus willen ze geen enthousiast makend beeld schetsen, óf het is zo geniaal en overweldigend dat ze willen voorkomen dat je van tevoren enthousiast wordt, en ze hopen dat we dus allemaal bij het zien en spelen met de DLC een hartverzakking van verbazing krijgen... Ik weet het niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

@ jellybee

als ze zo negatief moesten doen zoals jij zegt, en elk spel een slecht cijfer zeggen zoals jij zegt, dan wilt niemand meer een spel kopen, terwijl het best leuke spellen kunnen zijn, maar omdat ze volgens jou heel pessimistisch moeten zijn en alleen naar de bugs kijken die heel miniem zijn of die je kan ontwijken maar ze alsnog een lager punt moeten geven volgens jou stort de hele game markt in!

wil je dat dan liever?

Nee, ik bedoel dat ze meer aan publiciteit en geld hebben gedacht dan dat ze een echte goede review geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel zwaar overrated, dan heb ik het met name over de Power Unlimited.

100!? Dat is toch wel een beetje te overdreven, 100 moet een spel krijgen als hij perfect is.

En dat is GTA IV naar mijn mening absoluut niet. Het heeft zoveel kleine mogelijkheden laten vallen, waardoor het spel leuker zou zijn geworden. Dat neemt niet weg dat het een slecht spel is alleen vind ik de 100 iets te veel. :Y

helemaal mee eens . en downloudbare content zou ik dan snel moeten hebben ( niet iedereen heeft internet , wat dan ? , zit je mooi te BALEN!!!) Zelf heb ik een ps2 aangeschaft om v.c.stories en l.c. stories te kunnen spelen en ondanks dat die er enigzins gedatteerd uitzien bieden ze me meer vermaak en daar gaat het om.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...