Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is eigelijk mijn eerste echte sig. Ik heb hier 2 tutorials voor gebruikt alleen weet ik niet meer welke :bonk:

Maar wees dus niet te streng het is mijn eerste sig :D

eerstecopyoc4.jpg

Edit: Is deze beter? Ik heb me aan de maten gehouden, de tekst wat duidelijker enz.

kennyur3.jpg

dat oh my god they killed kenny was dat het niet zo leeg was :D

ps. tekst lukt me nooit echt goed :bonk:

Bewerkt: door brian991

Ten eerste wil ik even zeggen dat hij te groot is. De maximale maten voor het forum zijn 500 x 150. De achtergrond is mooi,maar de render is een beetje wazig. Je hebt hem waanschijnlijk vergroot,en dat word niet mooi. Ook vind ik de tekst niet mooi,en hij valt ook niet op op de achtergrond.

4.5/10

Bewerkt: door Bossinkje

Dat is geen signature ;). Daar is hij veel te groot voor :7. Maximale maten zijn 500 x 150 ;).

Nu over je "signature";

Voor de eerste keer is hij echt goed gelukt! Het achtergrond is een beetje te druk maar omdat het je eerste keer is, is het niet zo erg ;). Probeer eens een rustig achtergrond te maken met Brushes. Ik denk dat je wel weet wat dat zijn, Zo aan je achtergrond te zien. Hier en hier kun je een paar mooie burshes downloaden ;). Nu je renders. Volgens mij gaat het over Oorlog? Zo aan dat wapen en de helmen te zien. Het was een leuk idee om er een soort lijst omheen te doen. Alleen past het niet zo goed bij het achtergrond. Je komt het blauw overal in terug. Het is opzich leuk. Maar het past niet zo goed bij het thema "Oorlog". Nu de letters. Ik kan ze bijna niet lezen. Op het laatst staat er volgens mij Beta? Probeer eens een ander lettertype. Dat kan je hier downloaden ;). Ik mis ook nog een rand. Maar omdat het je eerste keer is is dat niet erg. Maar probeer het de volgende keer te doen ;).

Het is goed gemaakt voor de eerste keer. Ik raad je aan om nog een paar Tutorials te volgen. Wij hebben daar een apart Sub-Forum voor. Die kun je hier vinden. Veel succes! :tu:

Rate tot nu toe; 6/10

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Dat is geen signature ;) . Daar is hij veel te groot voor :7 . Maximale maten zijn 500 x 150 ;) .

Wie heeft gezegd dat een sig niet groter kan zijn, dat de regels hier zo gelden betekent niet meteen dat een sig niet groter kan zijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...