Jump to content

SPYWARE

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo vrienden ik heb spyware op mijn pc ik word gek ik kan nie meer op google en er komen de hele vensters met relcame :N:duh: welke software moet ik hebben om schoon te maken ik heb al SPYBOT maar die werk nie haal nie alles weg bedankt _O_

Geplaatst:

Dat is heel irritant ja.. Ik hoop voor je dat je een Virus Scanner hebt. Laat hem eens scannen en heeft hij er een gevonden, Verwijder het dan met Hitman Pro

Geplaatst:

Jawel. Helemaal niet meer aangedacht :bonk:. Als je Hitman Opstart is er ook een mogelijkheid om te zoeken ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

*BUMP*

Gebruik Hitman Pro NIET! Het verwijdert aanbevolen bestanden die benodigd zijn voor een goede systeemkwaliteit. Dus ik twijfel eigenlijk waarom dat iedereen (de meeste dan) dit programma als GOED beschouwt.

Geplaatst:
*BUMP*

Gebruik Hitman Pro NIET! Het verwijdert aanbevolen bestanden die benodigd zijn voor een goede systeemkwaliteit. Dus ik twijfel eigenlijk waarom dat iedereen (de meeste dan) dit programma als GOED beschouwt.

Ze zijn te lui.

Zelf opzoeken en SHIFT+DELETE= t3h win. Of je gebruikt dingen waarvan je kunt zien wat het bestand is, misschien is het wel een trainer waar je lang naar hebt gezocht...

Maar Hitman is toch de beste manier voor een lamlul om alles snel te laten gebeuren. Aanzetten, naar de TV lopen, een half uurtje later teruggaan en hopen dat Windows het nog doet. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Adaware 2007 Free Edition is een hele goede. :Y:tu: Verwijdert spy én adaware.

Download link: http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Ook raad ik je aan Tuneup Utilities 2007 te installeren. Deze fixt registry problemen.

Download link: http://www.tuneup-software.nl/download/tu2007/

Als je TU07 hebt geïnstalleerd:

Druk op het icoontje om het te starten > Clean up & Repair > Tuneup Registry Cleaner. Als je klaar bent met scannen druk je op: Clean.

Het is misschien ook handig als je Diskcleaner ook even uitvoert. Clean up & Repair > Tuneup Diskcleaner. Dit verwijdert troep van je hardeschijf en internet. Troep = geen documenten of software, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Succes.

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...