warhoofd3 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb vandaag NFS: Undercover gekocht, een super game! Maar hoe moet ik mijn naam wijzigen? Want als ik ga race is mijn naam: 'Speler' Hoe verander ik dat? PM me even je save-bestand en zeg welke naam je wilt, en ik verander het ff voor je(in een hex editor) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb vandaag NFS: Undercover gekocht, een super game! Maar hoe moet ik mijn naam wijzigen? Want als ik ga race is mijn naam: 'Speler' Hoe verander ik dat? PM me even je save-bestand en zeg welke naam je wilt, en ik verander het ff voor je(in een hex editor) Hoeft niet meer, heb het al! Reageren
dynastus Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ze zouden toch gaan stoppen met NFS of maken ze dit deel nog even af.Maar als dat zo is kan het enorm afgeragt worden omdat ze het toch niks meer boeit. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ze zouden toch gaan stoppen met NFS of maken ze dit deel nog even af.Maar als dat zo is kan het enorm afgeragt worden omdat ze het toch niks meer boeit. Undercover ligt al een tijdje in de winkel en of NFS stopt is voor nu nog steeds een gerucht. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ze zouden toch gaan stoppen met NFS of maken ze dit deel nog even af.Maar als dat zo is kan het enorm afgeragt worden omdat ze het toch niks meer boeit. Undercover ligt al een tijdje in de winkel en of NFS stopt is voor nu nog steeds een gerucht. Ik zou het wel leuk vinden als NFS stopt Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Need for speed is best kinderachtig naar mijn mening. Ze hebben het heel slecht overgehaald van real life naar game. Bij Gran Turismo 5 doen ze er een paar weken over om een auto in een game te zetten, zij kijken ook gewoon echt hoe die auto's in het echt rijden, en proberen dat zo goed mogelijk in de game te stoppen. Dat doen NFS denk ik maar in 2 dagen aangezien die delen zo snel achter elkaar komen. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 en toch blijft het een vermaakelijke game Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Need for speed is best kinderachtig naar mijn mening. Ze hebben het heel slecht overgehaald van real life naar game. Bij Gran Turismo 5 doen ze er een paar weken over om een auto in een game te zetten, zij kijken ook gewoon echt hoe die auto's in het echt rijden, en proberen dat zo goed mogelijk in de game te stoppen. Dat doen NFS denk ik maar in 2 dagen aangezien die delen zo snel achter elkaar komen. Daar ben ik het volledig met je eens. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Yo, thnx voor die carlist! Zocht hem al. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Mijn ervaringen met NFS: Undercover zijn niet zo geweldig. Ik vind de besturing niet ongelooflijk lekker en ik vind het ook weer echt een typische NFS-game, niks vernieuwends dus.. Ook de graphics vind ik niet echt geweldig :/ Dan vind ik Most Wanted nog wel beter ;') Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Yo,thnx voor die carlist! Zocht hem al. Graag gedaan. =] Reageren
RobbieB Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb het gekocht op de datum wanneer hij uitkwam, bij Media Markt. En hij kostte maar 32 euro Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb het gekocht op de datum wanneer hij uitkwam, bij Media Markt.En hij kostte maar 32 euro Het kostte zeker zo weinig omdat het voor de PSP is. Voor andere consoles is het een pak duurder. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb het gekocht op de datum wanneer hij uitkwam, bij Media Markt.En hij kostte maar 32 euro Haha, dat lieg je. €64,00- Xbox360 €49,00- PC €64,00- PS3 €49,00- PS2 €42,00- PSP €42,00- Nintendo DS €49,00- Nintendo Wii Ik heb het gekocht op de datum wanneer hij uitkwam, bij Media Markt.En hij kostte maar 32 euro Het kostte zeker zo weinig omdat het voor de PSP is. Voor andere consoles is het een pak duurder. Nee, ook niet voor de PSP. Kijk maar eens op Consoleshop.nl, het is vertrouwbaar. Het heeft de award voor beste thuiswinkel van 2009 gekregen. Daar is ie toch nog €42,00- Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Gaaf!! Heb net de Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Ed., Audi R8, Porsche 911 GT2, en de Lamborghini Murciélago LP560-4 gekocht!!! :awesome: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.