Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 O ja? iedereen dacht ook dat PS "wel beter word"... Alhoewel ik het een superspel vind, mede omdat ik meer van de simulatie ben, Kreeg hij lage scores! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik ga slapen, weltrusten iedereen! Morgen weer naar school..... Reageren
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 O ja?iedereen dacht ook dat PS "wel beter word"... Alhoewel ik het een superspel vind, mede omdat ik meer van de simulatie ben, Kreeg hij lage scores! Ik hou ook van simulatie spellen, maar vond PS gewoon bagger, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 O ja?iedereen dacht ook dat PS "wel beter word"... Alhoewel ik het een superspel vind, mede omdat ik meer van de simulatie ben, Kreeg hij lage scores! Ik hou ook van simulatie spellen, maar vond PS gewoon bagger, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen. PS is een mooi spel, maar daar heb je de Free Roam niet. In Undercover komt Free Roam gelukkig weer terug Reageren
Torritor Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hopelijk wordt Undercover nog beter dan ProStreet! Wordt ook wel hoor, maak je maar geen zorgen.... Ik maak me geen zorgen, maar sommige mensen denken dat Undercover niks wordt. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Het word heus wat hoor ProStreet was ook al niet veel goeds Dus ze kunnen het echt niet veroorloven om 2 mislukte game's achter elkaar te maken gratzz GTAFreak007 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Voor mij hebben ze dat al gedaan in de vorm van Carbon en Pro Street, er zaten gewoon teveel fouten in die erg vervelend waren, toch hoop ik als Undercover een goed spel word. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Voor mij hebben ze dat al gedaan in de vorm van Carbon en Pro Street, er zaten gewoon teveel fouten in die erg vervelend waren, toch hoop ik als Undercover een goed spel word. Ik hoop het ook ja! Maar even Off-Topic: Wordt dit nou een Hot-Topic ? Reageren
FerryN Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het word heus wat hoorProStreet was ook al niet veel goeds Dus ze kunnen het echt niet veroorloven om 2 mislukte game's achter elkaar te maken gratzz GTAFreak007 EA kennende hebben ze dat al lang gedaan, namelijk Carbon-Prostreet en misschien nu wel Undercover erbij. Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) GAMEPLAY FILMPJES: Valt me nou weer tegen van jullie dat de gameplay beelden nog niet langs zijn gekomen En de kaart die alleen nog als linkje was gepost: En voor iedereen die lid is van Fok daar ook een leuk topic hierover (van mij) Bewerkt: 21 september 2008 door Dx11 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Als ik de kaart goed zit te bekijken is het volgens mij weer de kaart van NFS: Most Wanted? Maar ik ga hem zeker kopen voor de Xbox360! Edit: Heb even een paar mooie Screenshots voor jullie opgezocht, en klaargezet! Screenshot 1: Hier zie je een Mitsubishi Lancer Evolution X, achtervolgd door een Politiewagen. Screenshot 2: Hier zie je een Rode BMW M6, met Zwart gekleurde Velgen. Screenshot 3: Hier zie je een Ge-tunede Lexus IS-F, met daarnaast een Politiewagen die waarschijnlijk de Lexus achtervolgd. Screenshot 4: Hier zie je een Zwarte Audi R8, en wordt achtervolgd door een Politiewagen. (Die R8 gaat toch sneller ) Bewerkt: 21 september 2008 door GTA Haas Reageren
Robin2130 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik denk dat je daarvoor een flink stevige PC moet hebben zo aan de textures te zien Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Wow, de graphics kicken ass. Oké, dat is niet het belangrijkste aan een spel maar toch, dit ziet er gelikt uit. Wel grappig dat je op de 3e screen kan zien dat het exact dezelfde politiewagen is uit Carbon en Most Wanted... De andere politiewagens lijken op gestripte Ford Mustangs, maar het zal waarschijnlijk een merkloos gedrocht zijn. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als mijn PC, Crysis aankan. Denk ik ook dat ie NFS Undercover aankan, maar ik neem geen risico's dus neem ik hem mee voor de Xbox360 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Need for Speed heeft een goeie gameplay... (Althans heeft ProStreet dit aardig naar de maan geholpen) maar waar ik me vaak aan erger zijn de andere spuug lelijke auto's op de weg. Duidelijk dat ze dat is onder handen moeten nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.