Jump to content

NFS:Undercover opvolger van ProStreet

Recommended Posts

Geplaatst:

O ja?

iedereen dacht ook dat PS "wel beter word"...

Alhoewel ik het een superspel vind, mede omdat ik meer van de simulatie ben, Kreeg hij lage scores! :N

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

39

• Galiorix

9

• FerryN

7

• Dead-Dodo

5

Geplaatst:
O ja?

Alhoewel ik het een superspel vind, mede omdat ik meer van de simulatie ben, Kreeg hij lage scores! :N

Ik hou ook van simulatie spellen, maar vond PS gewoon bagger, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.

Geplaatst:
O ja?

Ik hou ook van simulatie spellen, maar vond PS gewoon bagger, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.

PS is een mooi spel, maar daar heb je de Free Roam niet. In Undercover komt Free Roam gelukkig weer terug :)

Geplaatst:
Hopelijk wordt Undercover nog beter dan ProStreet! :D

Wordt ook wel hoor, maak je maar geen zorgen.... :7

Ik maak me geen zorgen, maar sommige mensen denken dat Undercover niks wordt. :duh:

Geplaatst:

Het word heus wat hoor

ProStreet was ook al niet veel goeds

Dus ze kunnen het echt niet veroorloven om 2

mislukte game's achter elkaar te maken

gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Voor mij hebben ze dat al gedaan in de vorm van Carbon en Pro Street, er zaten gewoon teveel fouten in die erg vervelend waren, toch hoop ik als Undercover een goed spel word.

Geplaatst:
Voor mij hebben ze dat al gedaan in de vorm van Carbon en Pro Street, er zaten gewoon teveel fouten in die erg vervelend waren, toch hoop ik als Undercover een goed spel word.

Ik hoop het ook ja! :) Maar even Off-Topic: Wordt dit nou een Hot-Topic ? :puh:

Geplaatst:
Het word heus wat hoor

ProStreet was ook al niet veel goeds

Dus ze kunnen het echt niet veroorloven om 2

mislukte game's achter elkaar te maken

gratzz GTAFreak007 :sigaar:

EA kennende hebben ze dat al lang gedaan, namelijk Carbon-Prostreet en misschien nu wel Undercover erbij. :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik de kaart goed zit te bekijken is het volgens mij weer de kaart van NFS: Most Wanted? Maar ik ga hem zeker kopen voor de Xbox360! _O_

Edit: Heb even een paar mooie Screenshots voor jullie opgezocht, en klaargezet! :)

Screenshot 1: Hier zie je een Mitsubishi Lancer Evolution X, achtervolgd door een Politiewagen.

105vh8.jpg

Screenshot 2: Hier zie je een Rode BMW M6, met Zwart gekleurde Velgen.

101do7.jpg

Screenshot 3: Hier zie je een Ge-tunede Lexus IS-F, met daarnaast een Politiewagen die waarschijnlijk de Lexus achtervolgd.

102yd7.jpg

Screenshot 4: Hier zie je een Zwarte Audi R8, en wordt achtervolgd door een Politiewagen. (Die R8 gaat toch sneller :puh:)

104hm7.jpg

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Wow, de graphics kicken ass. Oké, dat is niet het belangrijkste aan een spel maar toch, dit ziet er gelikt uit. Wel grappig dat je op de 3e screen kan zien dat het exact dezelfde politiewagen is uit Carbon en Most Wanted... :7 De andere politiewagens lijken op gestripte Ford Mustangs, maar het zal waarschijnlijk een merkloos gedrocht zijn.

Geplaatst:

Als mijn PC, Crysis aankan. Denk ik ook dat ie NFS Undercover aankan, maar ik neem geen risico's dus neem ik hem mee voor de Xbox360 :)

Geplaatst:

Need for Speed heeft een goeie gameplay... (Althans heeft ProStreet dit aardig naar de maan geholpen) maar waar ik me vaak aan erger zijn de andere spuug lelijke auto's op de weg. Duidelijk dat ze dat is onder handen moeten nemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...