Remcconen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik hoorder ergens iets over een MiniGame Handler, maar hoe werkt zo'n Handler en hoe maak je hem? Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb er idd. ook nog nooit van gehoord. Maar van een minigame wel. En een handler... spreekt eigenlijk ook wel een beetje voor zich wat het is. Ik denk dus dat die handler een timer functie is in een FS of GM die steeds 1 nieuwe minigame laad. Of die zorgt dat bepaalde mensen alleen op een bepaald moment een minigame kunnen doen. En zo kun je nog veel meer mogelijke manieren bedenken. En ik denk dat je zoiets als je het nodig hebt. Makkelijk kunt maken. En anders moet je het maar zeggen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 IK heb dus aangeboden iemand te helpen met een RPG script. En ik moest van hem zo'n MiniGame handler maken. Maar hoe? Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Weet je wat ik ga er wel een maken zie mijn sig voor status. Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Weet je wat ik ga er wel een maken zie mijn sig voor status.Als je vertelt hoe het werkt kan ik het invervolg zelf Reageren
Juwayri Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Nee, in het vervolg kun je de mijne gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.