Jump to content

Online Game Magazine

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

[Hoofdtopic]

Inhoud:

Ik zou graag een Game Magazine willen beginnen op dit forum.

Met reviews, Intervieuws etc. Maar daarvoor heb ik natuurlijk wel mensen voor nodig.

Het magazine zal dan 1x in de maand op dit forum verschijnen met de meest spraakmakende games.

Dus, kun jij uit eigen ervaring een review schrijven of wil je een andere taak hebben?

Meld je dan nu aan, dan kunnen de taken worden verdeeld!

Regels:

- Als schrijver moet je erg goed ABN kunnen praten/typen.

- Alleen een review schrijven als je de game zelf hebt gespeeld, maakt niet uit voor welke console.

- Als je klaar bent zou ik graag het reslutaat van jou werk willen zien.

- 1 Review moet ongeveer 2 Aviertjes zijn.

- Je post alleen iets als je toestemming hebt van mij.

Taken:

- Designer: Iemand die screens, kaften maakt etc. Ook mag deze persoon het blad ontwerpen.

- Interviewer: De gene mag mensen hier op het forum interviewen over bepaalde games.

- Schrijver: Hij krijgt de taak om reviews te schrijven uit eigen ervaring.

Hiervoor zullen 4 mensen nodig zijn. Ook zou ik graag je eigen conclusie willen zien.

- Producent: Ben ik zelf, maar kan jij het beter?

Medewerkers:

- GrandTheftTwanO (Redacteur)

- Fiegel5 (Interviewer)

- Silverbyte (Preview schrijver)

- Fyre (Review schrijver)

- ElBarto~ (2e Interviewer)

- PetitPierreIV (2e Review schrijver)

Ik hoor nog van jullie! :)

Heb je nog andere leuke ideën voor in het blad? Meld het mij dan! -->PB mij<--

Ook weet ik nog geen officiële naam voor het online magazine. Ik hoop dat jullie ideën hebben. ^_^

Meer informatie ga je nog te horen krijgen, als we van start gaan. (Ongeveer in Juli)

Heb je interesse en wil je meeschrijven aan een online Game Magazine?

Uitgesteld!

Stuur een PB naar

voor meer info.

Mvg,

GrandTheftTwanO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Hoe ga je aan die games geraken?

Je zult je wel eerst moeten spelen alvorens te bedoordelen ^_^

Edit: Ohja, je vraagt wel veel hoor, 2 A4 bladen.

Dat gebeurt zelfs niet in professionele gamesbladen volgens mij, alleen met belangrijke games en soms previews.

Bewerkt: door Think
Geplaatst:
Hoe ga je aan die games geraken?

Je zult je wel eerst moeten spelen alvorens te bedoordelen ^_^

Edit: Ohja, je vraagt wel veel hoor, 2 A4 bladen.

Dat gebeurt zelfs niet in professionele gamesbladen volgens mij, alleen met belangrijke games en soms previews.

Lees jij nooit de PU? Die reviews zijn meestal 2 aviertjes.. Maargoed, wij gaan klein beginnen.

Iemand nog interesse? Dan kunnen we aan de slag! :tu:

Geplaatst:

Goed Idee!

laat je niet misleiden door mijn lage postcount, maar ik zou graag de taak van interviewer op mij willen nemen.

wat houdt 'producent' eigenlijk in in?

zelf reviews schrijven lijkt me ook wel wat, helaas beschik ik momenteel alleen over gta IV, Tony hawk proving ground, fifa 08 en AC(zonder online mogelijkheden).

bedankt

Goed Idee!

laat je niet misleiden door mijn lage postcount, maar ik zou graag de taak van interviewer op mij willen nemen.

wat houdt 'producent' eigenlijk in in?

zelf reviews schrijven lijkt me ook wel wat, helaas beschik ik momenteel alleen over gta IV, Tony hawk proving ground, fifa 08 en AC(zonder online mogelijkheden).

bedankt

Een producent regelt alles omtrent het Magazine. Dus jij hebt interesse? Laten we dan eerst maar eens een review schrijven over GTA IV. (Zal niet moelijk zijn) :puh: . Ik neem nog contact met je op.

Mvg,

GrandTheftTwanO (Redacteur)

Edit: Zullen we de naam voor het blad gewoon zo noemen: [OGM] Online Gamers Magazine?

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Ik geef me op als schrijver als dat mogelijk is.

Ik heb als reviewer en newsposter bij P3G gewerkt, en ik ben door de mensen bij 9Lives (Voorheen telenet games) aangemoedigd om reviewer te worden. (Had ooit een review ingestuurd.) Aangezien mijn review wel goed was... Maar ja, van die 100 inzendigen konden er maar 2 winnen. Maar toch, ik zat zeg maar tussen hun 'top 10' destijds...

... Dat was een paar jaar geleden. Ik ben er zeker van dat ik in tussentijd wel beter geworden ben.

Ik hoor nog van je! :tu:

Lees jij nooit de PU? Die reviews zijn meestal 2 aviertjes.. Maargoed, wij gaan klein beginnen.

Ten eerste: Die lui maken een blad om hun brood me te verdienen.

Ten tweede: De PU heeft een erg goede opmaak, maar zit ook tamelijk vol met zijkadertjes en plaatjes. Zoveel tekst is het niet.

Ten derde: De PU is een aardig blad, maar damn, ze houden ervan onzin te schrijven. :7

Ten vierde: Omdat ze bekend zijn krijgen ze ook toegang tot interviews en persevenementen. Dat gaat ons never nooit niet lukken.

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

Ja, als je mij beetj up-to-date houdt, wil ik met heeeeeel veeel plezier beetje schrijven voor dit 'magazine'!

serieus, ik meld me aan als schrijver :D

Geplaatst:
Ik geef me op als schrijver als dat mogelijk is.

Ik heb als reviewer en newsposter bij P3G gewerkt, en ik ben door de mensen bij 9Lives (Voorheen telenet games) aangemoedigd om reviewer te worden. (Had ooit een review ingestuurd.) Aangezien mijn review wel goed was... Maar ja, van die 100 inzendigen konden er maar 2 winnen. Maar toch, ik zat zeg maar tussen hun 'top 10' destijds...

... Dat was een paar jaar geleden. Ik ben er zeker van dat ik in tussentijd wel beter geworden ben.

Ik hoor nog van je! :tu:

Ten eerste: Die lui maken een blad om hun brood me te verdienen.

Ten tweede: De PU heeft een erg goede opmaak, maar zit ook tamelijk vol met zijkadertjes en plaatjes. Zoveel tekst is het niet.

Ten derde: De PU is een aardig blad, maar damn, ze houden ervan onzin te schrijven. :7

Ten vierde: Omdat ze bekend zijn krijgen ze ook toegang tot interviews en persevenementen. Dat gaat ons never nooit niet lukken.

Ik heb er ook eens eentje gekocht en die mannen zijn echt oversekst :puh:

Alsof ze 24/24 daar eenzaam in zo'n testhokje zitten zonder iets :puh:

Véél te veel onzin. Om nog maar te zwijgen over de "grappige" bijschriften :duh:

Geplaatst:

Ik begrijp dat dit allemaal leuk is enzo, maar ik moet je toch even uit deze illusie helpen.

Ik denk namelijk niet dat er veel mensen zijn die iedere maand 3 á 4 games kopen (Is dit wel het geval, zijn het vaak niet de meest recente titels).

Er zullen vast een heleboel mensen zijn die voor het 'magazine' willen schrijven, maar ik denk dat er maar weinig mensen bereidt zijn om er de meest recente games voor aan te schaffen.

Mocht je hier een overwogen oplossing voor hebben: Count me in. ^_^

Geplaatst:

We gaan rustig beginnen en ik verwacht ook niet dat de medewerkers alleen games gaan aanschaffen voor dit Magazine. Zelf weet ik ook nog niet helemaal wat nou echt de bedoeling word van dit blad.

Daarom vraag ik om jullie ideeën, en hoe we het allemaal gaan indelen. Dus, eerst maar eens gaan kijken wie er mee zou willen schrijven en dan het Magazine produceren. Zelf denk ik ook niet dat we allemaal reviews gaan moeten schrijven, dat is veel werk en bovendien zou je eigenlijk een review uit eigen ervaring moeten schrijven.

Leuk dat er al veel mensen positief zijn over het Online Gamers Magazine. Mijn voorstel: Het magazine zal dan 1x in de maand verschijnen op dit forum. En er zullen 3 reviews worden geschreven over de spraakmakende games van de maand. En verschillende interviews over games met leden. Imeand nog ideeën? Mag ook via PB. ;)

Geplaatst:
We gaan rustig beginnen en ik verwacht ook niet dat de medewerkers alleen games gaan aanschaffen voor dit Magazine. Zelf weet ik ook nog niet helemaal wat nou echt de bedoeling word van dit blad.

Daarom vraag ik om jullie ideeën, en hoe we het allemaal gaan indelen. Dus, eerst maar eens gaan kijken wie er mee zou willen schrijven en dan het Magazine produceren. Zelf denk ik ook niet dat we allemaal reviews gaan moeten schrijven, dat is veel werk en bovendien zou je eigenlijk een review uit eigen ervaring moeten schrijven.

Leuk dat er al veel mensen positief zijn over het Online Gamers Magazine. Mijn voorstel: Het magazine zal dan 1x in de maand verschijnen op dit forum. En er zullen 3 reviews worden geschreven over de spraakmakende games van de maand. En verschillende interviews over games met leden. Imeand nog ideeën? Mag ook via PB. ;)

Is het geen goed idee om naast reviews ook een stukje in te ruimen voor previews van nog te verschijnen games?

Hoe dan ook, ik wil graag meewerken. ;)

Geplaatst:

Is het geen goed idee om naast reviews ook een stukje in te ruimen voor previews van nog te verschijnen games?

Goed plan Silverbyte, alleen dat zal niet genoeg zijn voor het Magazine.

PetitPierreIV, Fyre en ElBarto~ hebben jullie nog wat ideeën voor in het blad? Als we genoeg dingen hebben kunnen we de taken verdelen en aan de slag met het 1e Nr. _O_

Geplaatst:

----

Previews zullen zeker niet gaan, hoe gaan we aan games geraken die nog niet eens in de winkel liggen of exclusieve footage zien ?

Geplaatst:

----

Previews zullen zeker niet gaan, hoe gaan we aan games geraken die nog niet eens in de winkel liggen of exclusieve footage zien ?

Previews kunnen natuurlijk niet uit eigen ervaring worden geschreven, dat lijkt me logisch.

Btw, previews zijn makkelijk te schrijven. Het is gewoon wat je allemaal kunt gaan verwachten van de game. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...