Jump to content

Online Game Magazine

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me aangemeld voor de functie; “interviewer” . Dat is ook de enige vrije positie die me aanstaat. PM is al verzonden, ik hoor wel wanneer we beginnen!

Geplaatst:

Even een vraag.

Moet je als het blad klaar is downloaden? Waar kan je het blad lezen?

Geplaatst:
Even een vraag.

Moet je als het blad klaar is downloaden? Waar kan je het blad lezen?

Dat zal waarschijnlijk op dit forum zijn. :Y (Als het mag)

Geplaatst:
Ik heb me aangemeld voor de functie; “interviewer” . Dat is ook de enige vrije positie die me aanstaat. PM is al verzonden, ik hoor wel wanneer we beginnen!

Maar over de functie interviewer, wie wil je gaan interviewen?

En ik vind het wel een leuk idee maar welke games gaan jullie reviewen?

Ook oudere games of alleen nieuwere?

Geplaatst: (bewerkt)

Lees jij m´n begin post wel door? Daar staat alles in over de taken en hoe we het allemaal gaan aanpakken.

En we gaan natuurlijk de aankomende games reviewen. :Y

Edit: We hebben alleen nog een Designer nodig, iemand die screens, of de voorpagina maakt en het blad ontwerpt.

Dan kunnen de 1e plannen worden gemaakt.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Lees jij m´n begin post wel door? Daar staat alles in over de taken en hoe we het allemaal gaan aanpakken.

Edit: We hebben alleen nog een Designer nodig, iemand die screens, of de voorpagina maakt en het blad ontwerpt.

Ik kan wel redelijk Photoshoppen, dus zolang we geen echte designer hebben kan ik daarvoor ook wel even bijspringen. ;)

Geplaatst:
Ik kan wel redelijk Photoshoppen, dus zolang we geen echte designer hebben kan ik daarvoor ook wel even bijspringen. ;)

Ik heb GrandTheftTwano vannacht een PB gestuurd met een OGM (Online Game Magazine) Cover. Die ik in PS heb gemaakt. Dus ik wacht nu af wat hij ervan vindt, het is maar een soort probeer voorkantje. Ik weet daarom ook nog niet of ik de aangewezen persoon daarvoor wordt. Nog even afwachten dus.

Geplaatst:

Ok, ik zou dan van jou ook wel even een voorpagina willen zien. Kunnen we kijken welke het beste is.

Doe maar via PB, als je tijd hebt.

Geplaatst:

Ik heb wel een PM gehad, maar je kan ook iedereen op je msn toevoegen en dan een groepsgesprek starten. Dan kunnen we alles overleggen!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb wel een PM gehad, maar je kan ook iedereen op je msn toevoegen en dan een groepsgesprek starten. Dan kunnen we alles overleggen!

Goed plan, ik zal een kijken. Btw, we hebben al een inhoud geschreven door Silverbyte! :Y

Edit: Medewerkers, kijk even naar de hoofdpost. OGM word uitgesteld maar binnenkort zijn we terug!

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Dit was niet erg serieus, meer om Corel Photo-Paint uit te proberen voor de eerste keer:

th_40987_new-1_122_1123lo.jpg

ja die resistance logo is lelijk, maar denk dat een gewoon lettertype ipv logos beter is om te doen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Gaan we nog wat doen, of blijven we lullen en uit ons neus vreten?

Zo gaat dat hier Fiegeltje. Jij ook een donut?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de dubbel post. Maar op dit topic kan wel een slotje omdat het toch niks meer word. :slotje:

Anders denken sommige mensen dat ze zich nog kunnen aanmelden..

Mvg,

GTTO

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...