De_Bob Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel? Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel?Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Een woord, Tw@. Twat betekent ook bitch of trut en dergelijke xD. Je kunt ze online ontmoeten, via www.lovemeet.com en www.craplist.com dacht ik. Alex is via Craplist Kiki(Lawchick) is via Lovemeet. En nog eentje, dat is Sobohoe, ook via lovemeet Later Bewerkt: 20 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De_Bob Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Ow ok thnx voor je snelle antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel?Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Een woord, Tw@. Twat betekent ook bitch of trut en dergelijke xD. Je kunt ze online ontmoeten, via www.lovemeet.com en www.craplist.com dacht ik. Alex is via Craplist Kiki(Lawchick) is via Lovemeet. En nog eentje, dat is Sobohoe, ook via lovemeet Later Twat is engels scheldwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel?Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Een woord, Tw@. Twat betekent ook bitch of trut en dergelijke xD. Je kunt ze online ontmoeten, via www.lovemeet.com en www.craplist.com dacht ik. Alex is via Craplist Kiki(Lawchick) is via Lovemeet. En nog eentje, dat is Sobohoe, ook via lovemeet Later Twat is engels scheldwoord. hij zegt toch ook gelijk een vertaling erbij?... en wat boeit het wat Twat betekent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ElBarto~ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel?Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Een woord, Tw@. Twat betekent ook bitch of trut en dergelijke xD. Je kunt ze online ontmoeten, via www.lovemeet.com en www.craplist.com dacht ik. Alex is via Craplist Kiki(Lawchick) is via Lovemeet. En nog eentje, dat is Sobohoe, ook via lovemeet Later Twat is engels scheldwoord. hij zegt toch ook gelijk een vertaling erbij?... en wat boeit het wat Twat betekent... dit is nu typisch waarom ik lange tijd geleden naar gtaforums.com gegaan ben mensen gaam een beetje of topic of geven een beetje extra info en mensen beginnen al te zeiken zoals jij nu: 'wow, mijn postcount is weer plus 1' ofwel geeft je dat een moderator gevoel ik kom slecht als ik zo'n posts lees, nu heb ik eindelijk eens gereageerd op zo'n post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Ik zie in verschillende topics namen terugkomen die ik niet ben tegengekomen in het spel, zoals Kiki (en dat wanneer je met haar bevriend bent zij je wanted sterren kan laten verdwijnen, en ene Alex waarmee je korting krijt op je kleren, en ook in de aftiteling staan talloze characters die ik niet ben tegengekomen. Nu zijn er natuurlijk de random characters, maar daar kun je toch niet bevriend (in de zin dat je ze kunt bellen) mee worden ofwel?Dus waar en wanneer in het spel raak je bijvoorbeeld bevriend met die Kiki? Een woord, Tw@. Twat betekent ook bitch of trut en dergelijke xD. Je kunt ze online ontmoeten, via www.lovemeet.com en www.craplist.com dacht ik. Alex is via Craplist Kiki(Lawchick) is via Lovemeet. En nog eentje, dat is Sobohoe, ook via lovemeet Later Twat is engels scheldwoord. hij zegt toch ook gelijk een vertaling erbij?... en wat boeit het wat Twat betekent... dit is nu typisch waarom ik lange tijd geleden naar gtaforums.com gegaan ben mensen gaam een beetje of topic of geven een beetje extra info en mensen beginnen al te zeiken zoals jij nu: 'wow, mijn postcount is weer plus 1' ofwel geeft je dat een moderator gevoel ik kom slecht als ik zo'n posts lees, nu heb ik eindelijk eens gereageerd op zo'n post Serieus? Je schrijft TW@! *Krijgt Moderator gevoel* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ElBarto~ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 en dat betekent...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 en dat betekent...? Kijk even op de Tw@ pagina van WikiGTA. Twat betekent dus vagina of sukkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ElBarto~ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 en dat betekent...? Kijk even op de Tw@ pagina van WikiGTA. Twat betekent dus vagina of sukkel. dat weet ik wel hoor. wat betekent die dwaze omerking van jellybee bedoelde ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 en dat betekent...? Kijk even op de Tw@ pagina van WikiGTA. Twat betekent dus vagina of sukkel. dat weet ik wel hoor. wat betekent die dwaze omerking van jellybee bedoelde ik.. ik denk dat we inplaats van twat Tw@ moeten zeggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ms.Northernlight Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Is het mogelijk om met die Sobohoe te daten ? want heb al een paar keer geprobeerd een date met haar te krijgen via lovemeet maar ze wijst me telkens af. alvast bedankt. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Is het mogelijk om met die Sobohoe te daten ? want heb al een paar keer geprobeerd een date met haar te krijgen via lovemeet maar ze wijst me telkens af. alvast bedankt. Groetjes Ja dat is mogelijk hoor. Maar volgens mij moet je, om haar te daten, eerst de missies in Bohan doen of al gedaan hebben. Heb je die al gedaan? Meer informatie over Carmen/SoBoHoe kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ms.Northernlight Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Aah sorry hoe dom van mij, ik date haar al. Was vergeten dat sobohoe carmen was toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.