Jump to content

Museum Piece


Scarface92

Recommended Posts

Ik heb moeite met het ontsnappen van deze missie. Iedereen neerschieten lukt alleen dan moet je de uitgang vinden en staan er veel gasten die je moet vermoorden. Als ik dat doe krijg ik meteen 2 wanted sterren.

Je hebt er al sowiezo 1 maar hoe kan ik de 2e verkomen als je moet ontsnappen?

Link to comment
Delen op andere websites

Minder mensen neer schieten lijkt me.

Het is echter helemaal niet moeilijk om aan die extra wanted ster te onstsnappen hoor. De auto die voor het museum staat is namelijk vrij snel en daardoor heb je snel je achtervolgers en de politie afgeschud.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Minder mensen neer schieten lijkt me.

Het is echter helemaal niet moeilijk om aan die extra wanted ster te onstsnappen hoor. De auto die voor het museum staat is namelijk vrij snel en daardoor heb je snel je achtervolgers en de politie afgeschud.

Veel succes!

De auto´s die vóór het museum staan zijn van de achtervolgers. Die maak ik al voor de cutcsene kapot.

Dus dan moet ik helemala naar de weg om een auto to stelen, vervolgens ben ik dan allang doodgeschoten. :?

Link to comment
Delen op andere websites

De auto´s die vóór het museum staan zijn van de achtervolgers. Die maak ik al voor de cutcsene kapot.

Dus dan moet ik helemala naar de weg om een auto to stelen, vervolgens ben ik dan allang doodgeschoten. :?

Rij met eentje weg en vernietig dan pas de andere met een RPG-7. Volgensmij is die cutscene dan wel al afgelopen, maar dat maakt niets uit. Ze moeten toch nog instappen zodat jij tijd genoeg hebt. Overigens kun je ook gewoon de mensen opwachten die in de auto's stappen, dan hoef je de PMP's niet eens meer te vernietigen. Die methode prefereer ik daarom ook boven het vernietigen van de auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet wat je moet doen, is deze missie niet zo moeilijk.

Als het goed is heb je al een AK-47 of een M4 Carbine tegengekomen

in een missie die hiervoor komt. Anders ga je naar de lokale wapen shop of bel je Jacob (goedkoper).

Je doet de missie en als het slecht gaat begin je dekking zoekend achter een kastje. Schiet eerst de gast links dood want die heeft een Combat Pistol (wordt in deze missie geintroduceerd) en kan veel schade aanbrengen.

Gooi een granaat naar de mannen die ook achter kasten staan en schiet de mensen aan de andere kant van de verdieping neer. Anders kom je ze tegen wanneer je naar beneden gaat en dan moet je

van drie kanten afschieten. Onhandig :duh: Eenmaal beneden ligt een kogelvrij vest en gangt links (in de gedekte hal) een First Aid kistje. Schiet de laatste mannen neer met een SMG en buiten moet de de ventjes achter de autos doden. Tip: gebruik vanuit dekking een Molotov Cocktail. (wanneer beschikbaar) moet je Dwayne bellen voor backup homies. Deze stappen bij jou in de auto en kunnen je helpen met de politie achtervolging.

Reward:

-Cash geld

- Combat Pistol

- Volgende missie beschikbaar: No Way on The Subway

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was, zou ik bij de uitgang, niet door de uitgang van het park gaan, maar naar rechts, langs de fontein. Gewoon via de voetgangerspaden. Dan raak je ze snel kwijt en de politie ziet je dan meestal ook niet. Kijk wel uit dat je geen agenten omverrijd! Die zorgen voor een 3 sterwanted level!

@hieronder

Mooi. Hoop dat het verder goed gaat in de storyline!

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...