CoolieJoolie Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Hey, zou iemand graag via Snap Map kunnen aangeven waar de reclamebord van ProLaps staan, (van die grote)want ik had even de prolaps textures verandert.(Mijn eerste mod) Dan kan ik kijken hoe hij eruit ziet. Gr33tz, Bewerkt: 20 juni 2008 door CoolieJoolie 0 Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Er zijn 2 soorten borden: De gewone en een waar met grafittie: de S bij staat. Welke bedoel je ?? 0 Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Er zijn 2 soorten borden: De gewone en een waar met grafittie: de S bij staat.Welke bedoel je ?? Met de S, en trouwens de normale kan ik niet vinden bij de textures. 0 Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dat bord staat bij de snelweg San Fierro/ Las Venturas 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.