Jump to content

Capture Card Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

OMG :7

Probleem is opgelost, de computerboer maar even gebeld. Blijkbaar waren er 2 verschillende beeldscherm-aansluitingen, de één zat onder de ander (wist ik niet eens :puh:). En blijkbaar kon de een het niet aan, en de ander wel. Secundair boven, primair onder, logisch? Nja, het is in ieder geval opgelost, bedankt allemaal voor de hulp! :tu:

Geplaatst:

Probleem is opgelost, de computerboer maar even gebeld. Blijkbaar waren er 2 verschillende beeldscherm-aansluitingen, de één zat onder de ander (wist ik niet eens :puh:). En blijkbaar kon de een het niet aan, en de ander wel. Secundair boven, primair onder, logisch? Nja, het is in ieder geval opgelost, bedankt allemaal voor de hulp! :tu:

Aha... Maarre wat had je nu precies gedaan om het te verhelpen? :puh:

Geplaatst:

Aha... Maarre wat had je nu precies gedaan om het te verhelpen? :puh:

Gewoon het beeldscherm op een andere aansluiting aangesloten.

Geplaatst:
Zat de ene op je moederbord en de andere een losse videokaart?

Ik heb geen idee :7. Er was een primaire en secundaire, de bovenste was secundair en de onderste primair. Beetje andersom, zegmaar. Maargoed, probleem is opgelost, en daar ben ik blij om.

Kwaliteit

Best netjes toch, en totaal geen vertraging, als ik naar links stuur ga ik ook gelijk naar links! :tu:

Geplaatst:

Ik heb geen idee :7. Er was een primaire en secundaire, de bovenste was secundair en de onderste primair. Beetje andersom, zegmaar. Maargoed, probleem is opgelost, en daar ben ik blij om.

Kwaliteit

Best netjes toch, en totaal geen vertraging, als ik naar links stuur ga ik ook gelijk naar links! :tu:

Oke dan. Met welke software maak je nu eigenlijk de plaatjes?

Geplaatst:

Kwaliteit

Oke dan. Met welke software maak je nu eigenlijk de plaatjes?

Met het programma dat erbij zat, Instant DVD Recorder, of VLC Media Player.

Geplaatst:

Toen je een nieuwe computer kocht heb je toch een 9800Gx2 gekocht?

Zoals in dit plaatje kan je zien dat hij 2 aansluitingen heeft:

1582_1204400164.jpg

Waarschijnlijk heb je hem dus in 1 van die 2 gedaan, en die kon het niet aan.

Het lijkt me dus ook vrij onlogisch om je monitor aan te sluiten op een onboard grafische kaart als je zo'n kracht patser er in zou hebben. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...