blaziken169 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 mischien beeld lichter zetten dat je beeld op het donkerste staat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 OMG Probleem is opgelost, de computerboer maar even gebeld. Blijkbaar waren er 2 verschillende beeldscherm-aansluitingen, de één zat onder de ander (wist ik niet eens ). En blijkbaar kon de een het niet aan, en de ander wel. Secundair boven, primair onder, logisch? Nja, het is in ieder geval opgelost, bedankt allemaal voor de hulp! Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 OMG Probleem is opgelost, de computerboer maar even gebeld. Blijkbaar waren er 2 verschillende beeldscherm-aansluitingen, de één zat onder de ander (wist ik niet eens ). En blijkbaar kon de een het niet aan, en de ander wel. Secundair boven, primair onder, logisch? Nja, het is in ieder geval opgelost, bedankt allemaal voor de hulp! Aha... Maarre wat had je nu precies gedaan om het te verhelpen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 OMG Probleem is opgelost, de computerboer maar even gebeld. Blijkbaar waren er 2 verschillende beeldscherm-aansluitingen, de één zat onder de ander (wist ik niet eens ). En blijkbaar kon de een het niet aan, en de ander wel. Secundair boven, primair onder, logisch? Nja, het is in ieder geval opgelost, bedankt allemaal voor de hulp! Aha... Maarre wat had je nu precies gedaan om het te verhelpen? Gewoon het beeldscherm op een andere aansluiting aangesloten. Reageren
Kraay Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Zat de ene op je moederbord en de andere een losse videokaart? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Zat de ene op je moederbord en de andere een losse videokaart? Ik heb geen idee . Er was een primaire en secundaire, de bovenste was secundair en de onderste primair. Beetje andersom, zegmaar. Maargoed, probleem is opgelost, en daar ben ik blij om. Kwaliteit Best netjes toch, en totaal geen vertraging, als ik naar links stuur ga ik ook gelijk naar links! Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Zat de ene op je moederbord en de andere een losse videokaart? Ik heb geen idee . Er was een primaire en secundaire, de bovenste was secundair en de onderste primair. Beetje andersom, zegmaar. Maargoed, probleem is opgelost, en daar ben ik blij om. Kwaliteit Best netjes toch, en totaal geen vertraging, als ik naar links stuur ga ik ook gelijk naar links! Oke dan. Met welke software maak je nu eigenlijk de plaatjes? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Zat de ene op je moederbord en de andere een losse videokaart? Ik heb geen idee . Er was een primaire en secundaire, de bovenste was secundair en de onderste primair. Beetje andersom, zegmaar. Maargoed, probleem is opgelost, en daar ben ik blij om. Kwaliteit Best netjes toch, en totaal geen vertraging, als ik naar links stuur ga ik ook gelijk naar links! Oke dan. Met welke software maak je nu eigenlijk de plaatjes? Met het programma dat erbij zat, Instant DVD Recorder, of VLC Media Player. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Toen je een nieuwe computer kocht heb je toch een 9800Gx2 gekocht? Zoals in dit plaatje kan je zien dat hij 2 aansluitingen heeft: Waarschijnlijk heb je hem dus in 1 van die 2 gedaan, en die kon het niet aan. Het lijkt me dus ook vrij onlogisch om je monitor aan te sluiten op een onboard grafische kaart als je zo'n kracht patser er in zou hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.