Forumrunner Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem met GTA SA en als ik nu een savegame laad, dan komt er zo'n ding voor met: Verzenden en Niet verzenden. weet iemand wat ik moet doen? Bewerkt: 20 juni 2008 door forumrunner Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Is die savegame van internet? Heb je de goede versie gekozen, dan? Of heb je je eigen versie veranderd, terwijl je savegame nog van de oorspronkelijke versie is? Zo niet, dan moet je SA even opnieuw installeren, en als dat niet werkt nakijken op krassen (en eventueel schoonmaken met een beetje water). Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb de gedowngrade versie 1. De savegame is voor V1 Hij komt hier van het Forum Er zitten een paar kleine krasjes op de CD Kun je hier iets me? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Met de gedowngrade V1 heb je dus V1 voor het modden, en niet voor de savegames. Je moet dus een V2 savegame hebben. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Ik heb weer hetzelfde probleem ook met een V2 savegame Bewerkt: 20 juni 2008 door forumrunner Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Mogelijk is er dan iets fout gegaan bij andere dingen. Heb je mods geïnstalleerd? Zo ja, kijk alles dan eens goed na, want de kans is redelijk groot dat hier het probleem ligt (als je mods hebt tenminste). Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Denk er daarbij wel om dat het niet een gewone auto-modificatie of een 'handling.cfg' (of een ander .cfg of .dat bestand) aanpassing betreft, maar een aanpassing aan de 'main.scm'. In dat bestand worden de missies en andere belangrijke dingen gezet, en als die niet overeenkomt, kan je je savegame vanzelfsprekend niet spelen. Ik kan je niet vragen welke versie je hebt, omdat aan dat bestand je versie is gebonden, maar ik kan je wel vertellen dat je een nieuw spel moet starten (mocht je met deze versie verder willen spelen). Mocht je wel weer oude savegames willen spelen, moet je één van deze pakketten downloaden: V1 files V2 files Pak ze uit met WinRAR (wat te downloaden is op die site). Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\'. Eenmaal uitgepakt kopieer je de bestanden naar je GTA San Andreas-map in de map 'data' » 'script'. Mocht de ene niet werken, probeer je de ander. Bij één van deze moeten je oude savegames weer werken.. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Denk er daarbij wel om dat het niet een gewone auto-modificatie of een 'handling.cfg' (of een ander .cfg of .dat bestand) aanpassing betreft, maar een aanpassing aan de 'main.scm'. In dat bestand worden de missies en andere belangrijke dingen gezet, en als die niet overeenkomt, kan je je savegame vanzelfsprekend niet spelen. Als je bent vergeten een lijn bent aan te passen in de handling.cfg kan je spel ook crashen... Carmods kunnen dus net zo goed de oorzaak zijn, ik spreek uit ervaring. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.