Matt_buffalo Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb net die zotte auto gekregen van Bernie[/font] maar waar kan ik die auto zetten zodat ik er later weer mee kan rijden ? Een stalplaats dus... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Ik heb net die zotte auto gekregen van Bernie[/font] maar waar kan ik die auto zetten zodat ik er later weer mee kan rijden ?Een stalplaats dus... Voor je safehouse staat langs de stoep een parkeervak, een gele lijn met de tekst "Residence Parking Only". Alles wat je binnen die gele lijn parkeert, blijft staan! Speel je PS3 of 360? Bewerkt: 20 juni 2008 door Jacky-2007 Reageren
Valto Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb net die zotte auto gekregen van Bernie[/font] maar waar kan ik die auto zetten zodat ik er later weer mee kan rijden ?Een stalplaats dus... Voor je safehouse staat langs de stoep een parkeervak, een gele lijn met de tekst "Residence Parking Only". Alles wat je binnen die gele lijn parkeert, blijft staan! Speel je PS3 of 360? Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken Reageren
Matt_buffalo Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik speel ps3. Ok, en zijn er geen garages of dergelijke ? Reageren
Hayte Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 nee, geen garages... maar je bent al zo ver en je hebt nog nooit een auto opgeslagen? Reageren
Hackman Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken Ik heb 4 auto's op één parkeerplaats staan dus dat valt nog wel mee. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken Ik heb 4 auto's op één parkeerplaats staan dus dat valt nog wel mee. Jah, zkr 4 van die terminal-wagentjes Reageren
Hackman Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Valt mee, het zijn normale auto's die tegen elkaar aan staan en met de banden tegen de stoep worden gedrukt. Bewerkt: 20 juni 2008 door hackman Reageren
Valto Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Valt mee, het zijn normale auto's die tegen elkaar aan staan en met de banden tegen de stoep worden gedrukt. Haha naja, mij niet gezien ik raak soms 1 auto al kwijt omdat ik gewoon vol rem half erin sta uit stap en weg loop xD Reageren
Hayte Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken Ik heb 4 auto's op één parkeerplaats staan dus dat valt nog wel mee. je kon toch maar twee wagens parkeren op zo'n plekje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.