Jump to content

Waar kan ik m'n auto kwijt ?


Matt_buffalo

Recommended Posts

Ik heb net die zotte auto gekregen van Bernie[/font] maar waar kan ik die auto zetten zodat ik er later weer mee kan rijden ?

Een stalplaats dus...

Voor je safehouse staat langs de stoep een parkeervak, een gele lijn met de tekst "Residence Parking Only". Alles wat je binnen die gele lijn parkeert, blijft staan! Speel je PS3 of 360?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net die zotte auto gekregen van Bernie[/font] maar waar kan ik die auto zetten zodat ik er later weer mee kan rijden ?

Een stalplaats dus...

Voor je safehouse staat langs de stoep een parkeervak, een gele lijn met de tekst "Residence Parking Only". Alles wat je binnen die gele lijn parkeert, blijft staan! Speel je PS3 of 360?

Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken

Link to comment
Delen op andere websites

Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken

Ik heb 4 auto's op één parkeerplaats staan dus dat valt nog wel mee.

Jah, zkr 4 van die terminal-wagentjes :7

Link to comment
Delen op andere websites

Valt mee, het zijn normale auto's die tegen elkaar aan staan en met de banden tegen de stoep worden gedrukt. ^_^

Haha naja, mij niet gezien ik raak soms 1 auto al kwijt omdat ik gewoon vol rem half erin sta uit stap en weg loop xD

Link to comment
Delen op andere websites

Jup maar zorg wel dat hij er precies in staat en met geen cm er uit staat anders kun je hem kwijt raken

Ik heb 4 auto's op één parkeerplaats staan dus dat valt nog wel mee.

je kon toch maar twee wagens parkeren op zo'n plekje?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...