Jump to content

Gevaren lichten aan?


ThunderNL

Recommended Posts

Ik vraag me af hoe ik me gevarenlichten aan en uit doe? want op een of andere manier gingen bij mijn auto in GTA de gevaren lichten aan... en bleven aan.. Maar Hoe?

heb er een filmpje van gemaakt.

th_MOV01290.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het vierkantje ingedrukt houden. Bij de PS3 Is het wel zo

vierkantje is groot licht en dim licht

Ja, wou net ook al zeggen. :puh: Heb nog even gekeken in het boekje, maar het kan niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is waarschijnlijk gewoon een auto-alarm dat is blijven haken. Als dit geen auto-alarm was, waarom heb je dan het geluid uit gedaan ? Wacht eens even.. Ik heb laatst ook al gelezen dat het gevarenlicht bij iemand anders aan ging. Misschien is er dan toch een manier voor om het aan te doen. ;)'We hebben denk ik nog niet alles uitgevonden... :puh:'

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het autoalarm niet zijn, bij autoalarm flitsen de voorlichten en de achterlichten, niet de knipperlichten! Dat ben ik 100% zeker! Ik heb dit ook al eens gehad, maar dan stond enkele de linkse pinker aan, omdat die al aanstond toen ik de auto gestolen had... Kleine BUG fzo :)

Vind ik niet erg, vond wel eens tof, zo MET knipperlicht aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is waarschijnlijk gewoon een auto-alarm dat is blijven haken. Als dit geen auto-alarm was, waarom heb je dan het geluid uit gedaan ? Wacht eens even.. Ik heb laatst ook al gelezen dat het gevarenlicht bij iemand anders aan ging. Misschien is er dan toch een manier voor om het aan te doen. ;)'We hebben denk ik nog niet alles uitgevonden... :puh:'

DSgregor :cya:

zet je geluid maar hard, dan hoor ej dat het geen alarm was;) want de radio en geluid van de auto hoor je.

Maja k hoor het wel als het uitgevonden is _O_ want k heb op alle knoppen lopen rammen, en kom er niet uiit

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien meerdere knoppen indrukken bij uitstappen ofzo? Weet wel als je driehokje (PS3) lang ingedrukt houd dat hij ze motor afzet. Miss dan nog een knop erbij voor die knipperlichten, maar ik denk zelf dat het gewoon een bug is...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien meerdere knoppen indrukken bij uitstappen ofzo? Weet wel als je driehokje (PS3) lang ingedrukt houd dat hij ze motor afzet. Miss dan nog een knop erbij voor die knipperlichten, maar ik denk zelf dat het gewoon een bug is...

Hij doet dan meer dan ze motor uitzetten, hij doet het licht uit, en trekt de handrem aan.

Ontopic, ik zou het niet weten hoe dat kan, het ziet er wel stoer uit maar denk dat het een bug is.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien meerdere knoppen indrukken bij uitstappen ofzo? Weet wel als je driehokje (PS3) lang ingedrukt houd dat hij ze motor afzet. Miss dan nog een knop erbij voor die knipperlichten, maar ik denk zelf dat het gewoon een bug is...

Hij doet dan meer dan ze motor uitzetten, hij doet het licht uit, en trekt de handrem aan.

Ontopic, ik zou het niet weten hoe dat kan, het ziet er wel stoer uit maar denk dat het een bug is.

Later

En ook nog, deur op slot (voor peds dan) en radio uit, kon het niet laten om het even aan te vullen sorry :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...