Jump to content

Gevaren lichten aan?


ThunderNL

Recommended Posts

Je moet het vierkantje ingedrukt houden. Bij de PS3 Is het wel zo

ow thx dat wist ik niet ^_^

lol, idd in het boekje staat niks :N

jammer, rij al heel lang rond zo met deze auto, vind het rete gaaf :eten:

oow jammer :N

k zie het ook niet staan

Misschien meerdere knoppen indrukken bij uitstappen ofzo? Weet wel als je driehokje (PS3) lang ingedrukt houd dat hij ze motor afzet. Miss dan nog een knop erbij voor die knipperlichten, maar ik denk zelf dat het gewoon een bug is...

idd anders zou het in het boekje staan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

In de buurt waar het filmpje is gemaakt, staat een tankstation. Daar staan meestal auto's die pech hebben en die hebben dan hun gevarenlichten aanstaan. Soms kan je instappen en soms niet. Dus als je instapt en je krijgt hem gestart blijven je gevarenlichten aanstaan. Ik kan even niet op de naam komen waar precies.

Als je hem op je parkeerplaats zet en je saved je game, blijven ze ook gewoon nog aanstaan :)

Gr. Vinnie

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is waarschijnlijk gewoon een auto-alarm dat is blijven haken. Als dit geen auto-alarm was, waarom heb je dan het geluid uit gedaan ? Wacht eens even.. Ik heb laatst ook al gelezen dat het gevarenlicht bij iemand anders aan ging. Misschien is er dan toch een manier voor om het aan te doen. ;)'We hebben denk ik nog niet alles uitgevonden... :puh:'

DSgregor :cya:

zet je geluid maar hard, dan hoor ej dat het geen alarm was;) want de radio en geluid van de auto hoor je.

Maja k hoor het wel als het uitgevonden is _O_ want k heb op alle knoppen lopen rammen, en kom er niet uiit

Er zit ook een styil alarm op somiige auto's... dan zie je aleen de ligten knipperen

Ik wou dat het ook op de pc kon, maar waaraschijnlijk was het gewoon een autootje met een alarmpje

hopen dat er een cleo mod voor komt ofzo...

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kan er dan nu eindelijk eens iemand met de harde bewijzen komen?

Want van dat: Het kan echt word je een beetje simpel van. 0_0

En zeker als je het zelf al uren hebt geprobeerd maar niks werkt.

Terwijl (het zou moeten kunnen).

Dus kom eerst maar eens met bewijzen! ;)

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Kan er dan nu eindelijk eens iemand met de harde bewijzen komen?

Want van dat: Het kan echt word je een beetje simpel van. 0_0

En zeker als je het zelf al uren hebt geprobeerd maar niks werkt.

Terwijl (het zou moeten kunnen).

Dus kom eerst maar eens met bewijzen! ;)

Probeer het is zelf uit ga is naar het tankstation waar dat ze het over hebben en stap in en test het uit. :Y

En als de auto niet wil starten dan bel je naar iemand in-game maakt niet uit wie en je auto zal terug starten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen of overmorgen zal ik wel even ernaartoe gaan om bewijzen te maken.. Vandaag kan het niet omdat ik nog veel te doen heb en ik de andere disk moet laden voor mijn savegame waarbij ik op Alderney ben.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je had kunnen lezen heb ik het al geprobeerd maar werkt het niet ;)

Daarom vraag ik om bewijzen :zz:

ikzelf geloofde het ook niet toen ik dit topic door las.ik kwam er pas achter toen ik me auto door de autowas heen ging.toen zag ik daar een auto staan met zijn gevarenlichten aan.ik dacht die gaan vast uit als je erin zit en ze bleven gewoon aanstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe ik me gevarenlichten aan en uit doe? want op een of andere manier gingen bij mijn auto in GTA de gevaren lichten aan... en bleven aan.. Maar Hoe?

heb er een filmpje van gemaakt.

th_MOV01290.jpg

Ik denk dat ik weet hoe het gaat, In het noorden van alderny ligt een tankstation met carwash, ga n keer doo de carwash en je ziet soms een auto met gevarenlichten aan omdat iemand erin is aan het werken (in motorkap of laadklep). Steel de auto en misschien blijft het gevarenlicht hangen :D:tu::)

MVG Luccie1997 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...