Jump to content

Next Gen SA Pics

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit was al lang bekend geef nou maar toe dat die Graphics een mod is die je hierkan downloadewn de ENB Series.En de rest zijn ook Mods dus eigenlijk een nuttenloze topic ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had ze nog niet gezien, maar dat licht in die plaatjes vind ik wel erg oerlelijk neppig oranje. Zal idd wel een mod of photoshop-werkje zijn...

Je ziet gewoon dat het SA is.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Je ziet duidelijk dat dit GTA IV is en geen San Andreas. ;) Het lijkt er een klein beetje op, maar dit is waarschijnlijk gewoon gemod. ;)

DSgregor :cya:

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk dat dit fake is, het ziet er niet super mooi uit en bovendien lijkt het precies op GTA San Andreas uit het orgineel en ik denk niet dat ze 2 keer precies hetzelfde gaan doen! dus ik weet bijna zeker dat ze fake zijn

Geplaatst:

Ik heb dit ook maar gevonden, maar wie gaat er zo veel moeite doen voor een mod.

het is volgens mij ook wel fake maar cker geen IV

Geplaatst:

Dat is zeker SA. En fake ook natuurlijk. Je ziet gewoon dat het alle gebouwen, de brug, is allemaal hetzelfde als in SA. Gewoon een verbetering door die mod. En als het zou was, zouden we al weten dat er een nieuwe GTA komt. Anders zou het wel heel moeilijk zijn om iets te lekken.

@Straydoggs: Is inderdaad wel een mooie heli, hadden ze die maar in IV..

Geplaatst:
Je ziet duidelijk dat dit GTA IV is en geen San Andreas. ;) Het lijkt er een klein beetje op, maar dit is waarschijnlijk gewoon gemod. ;)

als jij het zo duidelijk ziet, vertel mij dit.

Waar in next-gen Liberty City vind jij bergen?

Modden kan overigens niet bij een Console versie, Photoshoppen wel, maar lijkt me vrij nutteloos...

Geplaatst:

verklaar u nader?

Waarom denk jij dat dit niet SA?

het is namelijk gewoon een plaatje uit SA hoor. Dat zie je op de 3e ERg goed aan de politie auto en de stad zelf,m met de hoge berg op de achtergrond.

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid: dit is geen fake, geen Gta:IV maar Gta: San Andreas met een graphics-mod, genaamd ENBSeries. De voertuigmods maken het geheel nog beter.

Een paar screens als voorbeeld en ter vergelijking:

occlussions.jpg

mountky1.jpg

screenshot6112005202441gz6.jpg

screenshot6112005194742eq8.jpg

Damn, wat wil ik graag een betere computer zodat ik Gta: San Andreas kan spelen met díe graphics...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...