Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik een savegame wil downloaden en het staat in een RAR bestand moet ik het dan openen of opslaan? en hoe werkt het precies? :cab:

Geplaatst:
Als ik een savegame wil downloaden en het staat in een RAR bestand moet ik het dan openen of opslaan? en hoe werkt het precies? :cab:

Je kan die files openen met gratis software als Alzip of 7-zip. Gebruik in ieder geval GEEN winrar.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey MISSx, ;)

SummerBase heeft al een topic gemaakt over de savegames van San Andreas.

In dat topic staat ook duidelijk uitgelegd hoe je een een .rar bestand opent, en hoe je vervolgens de savegame in San Andreas zet.

SummerBase zijn uitleg:

Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen.

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Alle savegames van San Andreas zijn trouwens ook op dit forum gezet door SummerBase:

- Versie V1

- Versie V2

GTA-Freak2

[EDIT@ Warrock] Waarom zou je geen Winrar mogen gebruiken? Ik gebruik dat al jaren en ik heb nog nooit problemen gehad? :?

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo MISSx,

Als het goed is heb je hem nu op je bureau blad staan. Waarschijnlijk ziet de savegame er zo uit: gtasavegame1lc5.jpg Het enigste wat je nog moet doen is: Mijn Documenten> Open ''GTA San Andreas User files'' en sleep door de linkermuis knop ingedrukt te houden de savegame in die map.

(dit geld dus alleen als je het bestand uitgepakt hebt en het plaatje/screen hier boven ziet)

Succes!

Edit: GTA-Freak2 is me voor... Ik ben ook zo sloom met die screens maken :engel:

Edit 2: Mijn excussis, ik heb de topic starter verkeerd begrepen.

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Als het goed is heb je hem nu op je bureau blad staan. Waarschijnlijk ziet de savegame er zo uit: gtasavegame1lc5.jpg Het enigste wat je nog moet doen is: Mijn Documenten> Open ''GTA San Andreas User files'' en sleep door de linkermuis knop ingedrukt te houden de savegame in die map.
Dat klopt niet, de topicstarter heeft het over een .rar bestand, die extensie geeft aan dat het bestand is ingepakt en dus weer uitgepakt moet worden. Volg dus de stappen die GTA-Freak2 geeft, en daarna moet je inderdaad kopiëren.
Geplaatst:

Het is gelukt! hij is alleen een beetje langzaam maar dat kan ook door mijn pc komen:P

iedereen bedankt !

Geplaatst:

Je kan die files openen met gratis software als Alzip of 7-zip. Gebruik in ieder geval GEEN winrar.

Waarom zou je geen winrar gebruiken dan? Wat is daar mis mee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...