SWYV Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 ik zie gta3.img maar er staat geen txd.img op dit pc ook niet na pas geinstalleerd en nieuwe spel gestart ook niet! maar met de Alci Img Editor als ik nieuwe .txd wilt opslaan heb ik gemerkt dat er WEL een txd.img alleen als ik hem wilt openen zie ik hem niet in de map models staan terwijl bij "opslaan als" WEL in dezelfde map staat raar hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb een paar dagen geleden ontdekt wat de fout is - in de eerste afbeelding zien jullie de map "Models" en daarboven is er een functie met tekst "compatibiliteitsbestanden" en dan is er van die 2de afbeelding ikzelf vind het wel vervelend want Img tool 2.0 ziet compatibiliteitsbestanden niet aldus txd.img dus moet ik altijd handmatig txd.img openen, vervelend gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.