JEFFER DA VICE MAN Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 als ik auto's wil instaleren dan zegt ie opeens dat ik iets moet downloaden met magic wheels. een paar weken terug kon ik nog wel instaleren maar toen was vice gecrasht en toen heb ik het opnieuw geinstaleerd en daarna lukte het niet meer om te instaleren. WIE KAN MIJ HELPEN??!! Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Probeer eens ALLEEN LEZEN uit te vinken bij de eigenschappen van je VC folder. Dus: GRAND THEFT AUTO VICE CITY (dan rechtermuisknop)->eigenschappen-> alleen lezen uitvinken-> klik op toepassen ik hoop dat dit werkt, succes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 als ik auto's wil instaleren dan zegt ie opeens dat ik iets moet downloaden met magic wheels.een paar weken terug kon ik nog wel instaleren maar toen was vice gecrasht en toen heb ik het opnieuw geinstaleerd en daarna lukte het niet meer om te instaleren. WIE KAN MIJ HELPEN??!! hoe instaleer jij wagens ? met de IMG ¿ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.