Jump to content

Een zwarte schaduw...

MegaPilot

Recommended Posts

Beste mensen; kwas Vice City aan het spelen he, en ik kom iets raars tegen; een schaduw; in Vice City haddek dit nog nooit gezien; zelf wetek niet of je onzichtbaar bent voor politie als je in de schaduw staat, aangezien het nogal afgelegen is kwam de politie met mn twee sterren niet...

kheb een snapmap gemaakt:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V...&set=308,99

tis niet heel precies maar blijf zoeken, het is er!

is er dit ooit iemand opgevallen?:)

alvast bedankt!

Delen op andere websites

Volgens mij weet ik welke plek je bedoelt. Die schaduw zit in een ingang naar een gebouw waar je niet binnen kan zeker. Als je er in gaat staan kan je waarschijnlijk Tommy niet eens meer niet. Die plekken worden in bepaalde missie´s gebruikt als spawn plekken voor vijanden.

Delen op andere websites

Volgens mij weet ik welke plek je bedoelt. Die schaduw zit in een ingang naar een gebouw waar je niet binnen kan zeker. Als je er in gaat staan kan je waarschijnlijk Tommy niet eens meer niet. Die plekken worden in bepaalde missie´s gebruikt als spawn plekken voor vijanden.

bedankt!:)

Delen op andere websites

Ahh daar zijn die zwarte plekken dus voor.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...