RobinMovies Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Waar moet ik de view.cam en de config bestand plaatsen om SA Cam hack te gebruiken? Als je het weet pleas post hier en als je tutorial filmpjes/afbeeldingen hebt graag Gr. Robin Bewerkt: 20 juni 2008 door RobinMovies Reageren
tjoef Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Je moet deze eerst nog activeren! Dit doe je als volgt: Open camhack, neem 'Control Settings', kijk dan bij 'toggle Guages, (het middelste balkje van de derde 'serie', zeg maar). Dan klik je daar op en druk je een toets naar keuze in. Ga dan in game, met CamHack nog steeds open, en als je aan het spelen bent druk je op die toets die je hebt ingesteld. Nog iets: Je kan de instellingen van deze kilometerteller wijzigen in 'display settings' EDIT: Huh Gisteren was de vraag nog hoe je de kilometerteller moest activeren :s Vreemd... Bewerkt: 21 juni 2008 door tjoef Reageren
RobinMovies Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Je moet deze eerst nog activeren!Dit doe je als volgt: Open camhack, neem 'Control Settings', kijk dan bij 'toggle Guages, (het middelste balkje van de derde 'serie', zeg maar). Dan klik je daar op en druk je een toets naar keuze in. Ga dan in game, met CamHack nog steeds open, en als je aan het spelen bent druk je op die toets die je hebt ingesteld. Nog iets: Je kan de instellingen van deze kilometerteller wijzigen in 'display settings' Waar moet de view.cam en de config? Ik heb nu al een paar keer geprobeert maar het lukt telkens niet! kun je mischien screens maken? Gr. Robin Reageren
Puma Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Die bestanden hoef je nergens neer te zetten. Pak gewoon het .rar/.zip bestandje uit en start Camhack. Wanneer je ingame bent druk je op Num*. Met V kun je tussen de verschillende standpunten kiezen en met Num6, Num4, Num8 en Num2 kun je de camera bewegen. Verder kun je met + en - in- en uitzoomen. Wil je een filmpje maken waarbij je CJ rond ziet lopen, maar de camera blijft staan, druk dan op Num1. Je kunt nu vrij rondvliegen met de camera. Druk nogmaals op Num1 om weer bij CJ "terug te komen". Wanneer je CJ onzichtbaar wilt maken, druk op End. CameraHack kun je weer uitzetten door op Num/ te drukken. Succes, als je nog vragen hebt, gewoon posten, hè . Reageren
RobinMovies Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Dank julie wel! Nu zie ik tenminste hoe hard ik rij Gr. Robin! Tutorial foto´s/Filmpjes nog steeds van harte welkom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.