Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

geweldige sig,

als ik eerlijk moet zijn,

overtreft deze zelf al je andere werken :puh:

alleen zijn die groene puntjes in de achtergrond wat raar ^_^

voor de rest niet te veel op aan te merken,

de arm 'linker' is geweldig gedaan,

een 8/10 :D

Geplaatst:
geweldige sig,

als ik eerlijk moet zijn,

overtreft deze zelf al je andere werken :puh:

alleen zijn die groene puntjes in de achtergrond wat raar ^_^

voor de rest niet te veel op aan te merken,

de arm 'linker' is geweldig gedaan,

een 8/10 :D

Zijn linkerarm, of de linker vanuit ons zicht?

p.s bedankt voor je rate.

Geplaatst:

Ik vind dit een hele goede sig, KJF. Je word echt steeds beter. Ik vind dat je heel goed gebruik hebt gemaakt van C4d's :N Alles past bij elkaar.

Ik vind alleen de tekst totaal niet goed, daar ligt denk ik ook jou zwakte ;) Je kan er veel meer mee doen. Volg eens wat text tuts. :) Kijk eens in dit topic, daar heeft .Levi. ook een sig gemaakt over Ironman, kijk dan naar de text.

Ook het stukje om de tekst heen vind ik niet goed bij het geheel passen. vul het wat op met bijvoorbeeld nog een c4d ;)

Geplaatst:
Ik vind dit een hele goede sig, KJF. Je word echt steeds beter. Ik vind dat je heel goed gebruik hebt gemaakt van C4d's :N Alles past bij elkaar.

Ik vind alleen de tekst totaal niet goed, daar ligt denk ik ook jou zwakte ;) Je kan er veel meer mee doen. Volg eens wat text tuts. :) Kijk eens in dit topic, daar heeft .Levi. ook een sig gemaakt over Ironman, kijk dan naar de text.

Ook het stukje om de tekst heen vind ik niet goed bij het geheel passen. vul het wat op met bijvoorbeeld nog een c4d ;)

Ik hou gewoon niet zo van tekst in een sig, en ben altijd te lui voor de tekst,

Maar ik wil tog dat de mensen weten dat de sig van mij is, dus daarom zo'n simpele tekst erin.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hou gewoon niet zo van tekst in een sig, en ben altijd te lui voor de tekst,

Maar ik wil tog dat de mensen weten dat de sig van mij is, dus daarom zo'n simpele tekst erin.

Ja, dat kan wel wezen, maar het verpest de sig gewoon. Ik weet zeker dat ook jij echt wel goed kan zijn in tekst!

Bewerkt: door Arthis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...