Hackman Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Hoi GTAForummers, Ik heb een mobiel en als ik daar muziek op wil zetten kan ik er maar verschrikkelijk weinig op zetten omdat er dan te weinig geheugen is dus wie weet hoe ik de overtollige KB's kan kwijtraken? Ik wil dus een manier weten hoe ik muziekjes qua KB's kan verkleinen. Bvd Hackman Bewerkt: 20 juni 2008 door hackman Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Met het gratis programma SUPER, dat hier (de downloadlink staat onderaan de pagina) te downloaden is, kun je de bitrate van een mp3-tje verlagen. Je moet dan het aantal kbps verlagen. Hierdoor wordt wel de geluidskwaliteit van de muziek lager, maar het is de enige manier om het bestand te verkleinen. Reageren
Hackman Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Hoe erg wordt de kwaliteit verlaagt? Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Je kan natuurlijk ook een geheugen kaartje kopen. Die kosten tegenwoordig niks meer. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ligt er natuurlijk ook aan, of hij wel een geheugenkaart slot heeft. Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Hoe erg wordt de kwaliteit verlaagt? De beste manier om daarachter te komen is om het gewoon te proberen... Bewerkt: 24 juni 2008 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.