Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Mijn 2e vandaag, maar dat mag Een uur over gedaan. R&C? Bewerkt: 20 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 De achtergrond ziet er erg goed uit. De render daarintegen vind ik niet echt heel mooi passen bij de kleuren van de achtergrond. De tekst is goed gedaan en past zowel bij de render, als bij de achtergrond. Met render: 7/10 Alleen achtergrond: 9.5/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dit is zeker een van je betere signatures maar het verloopt nog niet helemaal vlekkeloos. Allereerst blijf ik bij jou zien dat je veel te grote maten neemt, daar is niks mis mee hoor maar probeer eens wat anders. Je hebt nu erg veel op te vullen en elk foutje komt twee keer zo groot tevoorschijn. Buiten dat vind ik te grote sigs gewoon lelijk, ik zie dus graag iets kleiner van je de volgende keer. Het eerste wat me opviel was toch dat oranje gedeelte onderin. Dit verpest de signature en je had het beter gewoon kunnen doen zoals je de rest hebt gedaan. Ook de font van je naam ziet er niet top uit, je had hem beter in kunnen blenden. Het ziet er nu een beetje uit alsof het er opgeplakt is. Zet er wat glow overheen of pruts met wat andere effecten. Voor de rest een prima signature. KUGTW! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Bedankt, Iemand anders nog? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik vind hem wel mooi. En ik heb er verder niets over te zeggen..... 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.