Jump to content

Beautiful Signature!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn 2e vandaag, maar dat mag :)

vopiyc.jpg

Een uur over gedaan.

R&C?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

De achtergrond ziet er erg goed uit. De render daarintegen vind ik niet echt heel mooi passen bij de kleuren van de achtergrond. De tekst is goed gedaan en past zowel bij de render, als bij de achtergrond.

Met render: 7/10

Alleen achtergrond: 9.5/10

Geplaatst:

Dit is zeker een van je betere signatures maar het verloopt nog niet helemaal vlekkeloos. Allereerst blijf ik bij jou zien dat je veel te grote maten neemt, daar is niks mis mee hoor maar probeer eens wat anders. Je hebt nu erg veel op te vullen en elk foutje komt twee keer zo groot tevoorschijn. Buiten dat vind ik te grote sigs gewoon lelijk, ik zie dus graag iets kleiner van je de volgende keer.

Het eerste wat me opviel was toch dat oranje gedeelte onderin. Dit verpest de signature en je had het beter gewoon kunnen doen zoals je de rest hebt gedaan. Ook de font van je naam ziet er niet top uit, je had hem beter in kunnen blenden. Het ziet er nu een beetje uit alsof het er opgeplakt is. Zet er wat glow overheen of pruts met wat andere effecten. Voor de rest een prima signature. KUGTW!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...