Swiggers Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Hé, Ik wil gewoon even een 100 % Savegame downloaden..Deze Savegame staat hier. Ik download het bestand, en zet het dan vervolgens in San Andreas User Files. Klik met de rechtermuisknop op dat bestand, en ga dan naar 'eigenschappen'. Dan kom je iets te zien o.a Openen met:. Je moet het bestand daarmee openen, maar ik heb daar PAINT staan. Ik heb hier mee zitten klooien, en nu doet deze savegame het niet. Hier nog een screen: Wat hebben jullie daar staan ? Bij 'Openen met:' ? Ik kan nu geen enkele Savegame meer installeren, want ik open het met een verkeerd bestand. Ik wil nu graag weten wat jullie daar allemaal hebben staan. Want dan kan ik misschien dat bestand veranderen in het bestand dat jullie hebben, en waarschijnlijk doetie het dan wel. Graag hulp... DSgregor Reageren
joppie Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb daar: onbekende toepassing staan. Probeer eens het spel opnieuw te installeren, misschien dat het dan wel weg is. Want volgens jouw werken al je savegames niet meer. Reageren
Swiggers Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb daar: onbekende toepassing staan.Probeer eens het spel opnieuw te installeren, misschien dat het dan wel weg is. Want volgens jouw werken al je savegames niet meer. Alleen de gedownloade Savegames. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Pak dat bestand even uit met een in- uitpakprogramma zoals WINZIP of WINRAR. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Je moet ze niet openen. Je moet gewoon in GTA gaan en dan op Load Game drukken. Dan staat hij in de lijst. Wel eerst de naam in GTASAsf# veranderen, waarvan # een willekeurig nummer van 1 tot 8. Uitpakken, ja Het programma moet dus Winrar en Winzip of iets dergelijks zijn, en niet paint. Bewerkt: 20 juni 2008 door ZUMZUM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.