klikoe Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Als ik gta sa afsluit (gewoon met quit game en dan yes), sluit hij het spel af met een foutmelding. Als ik dan op niet verzenden druk gebeurt er welliswaar niks, maar waarom komt er zo'n foutmelding?? klikoe Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Volgens mij komt dat omdat je mods hebt geinstalleerd. Moet je even 1 voor 1 de mods verwijderen totdat er geen foutmelding meer komt Ik heb hier ook last van hoor.. Reageren
klikoe Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Pffffffffff Ik heb er echt heeel erg veel. Maar toen ik CLEO installeerde ging het mis. Maar die foutmelding, is die schadelijk of niet? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Nee, als je hem gewoon nog kunt spelen is hij niet schadelijk . Reageren
klikoe Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Nee, als je hem gewoon nog kunt spelen is hij niet schadelijk . Ok, bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.