Fbi-Crew Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 ik rijdt met haar gewoon een betje rond en ze begint op iedereen te schiten in rijdt grove street in de helft van de gang is weg ook on schuldige peds zijn de dupe en door haar krijg ik 5 sterren omdat ze op politie schiet en dat ik haar weer moet redden Reageren
Velaro Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 ik rijdt met haar gewoon een betje rond en ze begint op iedereen te schiten in rijdt grove street in de helft van de gang is weg ook on schuldige peds zijn de dupe en door haar krijg ik 5 sterren omdat ze op politie schiet en dat ik haar weer moet redden Heb je de RIOT ingevoerd? Zoja, laad dan de eerste savegame zonder de cheat, want deze cheat kan je niet meer ongedaan maken als je gesaved hebt. Zonee, is dit waarschijnlijk een bug en start je de savegame voordat dit gebeurde. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dit hoeft niet zo te zijn, want dit heb ik ook al eens gehad en dan moet je gewoon proberen om de date af te maken met wanted level of een cheat gebruiken. Reageren
tjoef Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Inderdaad! Soms zegt ze toch iets in de vorm 'Let me do a Drive-by!' En dan begint ze te knallen op Ballasers, en soms ook op andere mensen. Gewoon zo snel mogelijk naar een eettent of dancing rijden en de politie "negeren" zal ik maar zeggen. Reageren
Hackman Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Bij mij schiet ze alleen op mensen die op mij schieten. Als er bijvoorbeeld een Ballas op mij schiet dan doet Denise een drive-by, daar krijg ik geen wanted van. Als ik zelf op de Ballas ga schieten dan komt er politie achter mij aan en zal Denise ook die neerschieten, maar de wanted wordt niet hoger als ik zelf niet schiet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.