Jump to content

Hidden interiors

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
>Uitleg Hidden Interiors op WikiGTA<

Ik kan het niet beter uitleggen dan die pagina op WikiGTA. ^_^

Vanwege de complexiteit van het hidden interiors universe van GTA San Andreas is enige voorkennis noodzakelijk.

deze voorkennis heb ik niet....

ik begrijp niet waarom dit dient. Ik speel op xbox voor alle duidelijkheid. dus bij de gym schiet je iedereen neer en ga je met de jetpach in de hoek naar boven. En vanaf *hier* kan ik NIET meer volgen..... ik heb al wat rond gevloge maar alles is gwn pikzwart....

Bewerkt: door sanandreascj
Geplaatst:

Voor het spel zelf heb je daar niets te zoeken. Maar het is mogelijk om andere interieuren te bekijken, ook interieuren die niet gebruikt zijn in het spel. Plaats de marker op de locatie waar je naartoe wilt en zorg ervoor dat je niet teveel hoogte verliest met de jetpack (zorg voor een parachute = hoogtemeter). Op die manier kan je dus andere interieuren en andere hemels bezoeken. Elke hemel heeft een aantal interieuren. Maar niet alles is bereikbaar met de jetpack, boven 'de rode zone' zal je ongewild teveel hoogte verliezen waardoor je bepaalde interieuren en hemel-markers niet meer kan bereiken. De enige uitweg is dan de zelfmoord-cheat. Als je niet geïnteresseerd bent in ongebruikte interieuren kan je de andere interieuren makkelijker gewoon via het spel zelf bezoeken, dan hoef je ook nooit te wisselen van hemel als je naar een ander interieur wilt: je gebruikt gewoon het speelveld (hemel K) met al z'n enexen (gele pijlen).

Geplaatst:

Ga eerst naar het oosten, er zijn geen interieurs maar wel markers naar een interieur. (3 dacht ik)

Bij de eerste beste die je tegenkomt ga je landen, doe je je jetpack af en ga je erin. Als je er niet kunt staan ga je verder naar het oosten, als je voorbij het LS strand bent dan draai je om en ga je dezelfde route terug tot je een marker vind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...