niko belic Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken PS sniper werkt niet het is veelste hoog voor als jewil reageren bedankt Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken PS sniper werkt niet het is veelste hoog voor als jewil reageren bedankt klikm helemaal naarboven in het beeld totdat je in de kop bent en The heart of the city ziet(een kloppend hart)[/font] gooi dan een aantal hand granaten naar boven hou ze eerst wel vast zo dat ze al aan gaan en laat ze dan pas los naa een paar keer proberen zal je zien dat je er 2 hebt geraakt (de derde die zit op zoon richeltje daar kan je gemakelijk bij komen als je de trap vanaf de grond neemt succes Reageren
thug Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 zitten er 3? ik heb maar eentje gezien en die staat op het hoedje ofso iets héél boven. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Normaal gezien zal je als je in één van de punten van de benedenste ster staat van The Statue of Happiness. zal je met een Combat Sniper (dus de beste sniper) alle Flying Rats moeten kunnen kapot schieten. Mocht dit echt niet gaan dan kan je het eens proberen met een RPG. De lovaties van de Flying Rats op het Statue of Happiness zijn: Eén op het linker hand van het beeld, naast het boek of wat dan ook dat ie vast heeft. Eén op het beeld 'r linker schouder. Eén op het voorhoofd, net onder de kroon. En dan nog 2 op de beker die het beeld vast heeft. Mocht het echt niet gaan dan kan je proberen met een Annihilator, dan schiet je met de ingebouwde gun de Flying Rats kapot. Reageren
niko belic Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 nog een ander vraagje hoe schiet je met Annihilator op Ps3 Reageren
Rullez Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 nog een ander vraagje hoe schiet je met Annihilator op Ps3 Met het vierkantje. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken PS sniper werkt niet het is veelste hoog voor als jewil reageren bedankt gebruik een RPG (Rocket Launcher) zo heb je er zo 2 te gelijk PS er zijn er 4, geloof het of niet ^^ Reageren
Fruitcake Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken PS sniper werkt niet het is veelste hoog voor als jewil reageren bedankt Combat Sniper werkt perfect, heb het ook zo gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=gPIQ7AK3XK8 Reageren
niko belic Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 oke THANX ALLEMAAL HET IS gelukt ik heb er nu als twee dus nog 1 een het geweer heb ik ook al gevonden Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 oke THANX ALLEMAAL HET IS gelukt ik heb er nu als twee dus nog 1 een het geweer heb ik ook al gevonden het zijn er 4 lol "Echt waar" Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik heb gewoon een annihilator gepakt. ik was wel ff bezig maar tis gelukt Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken PS sniper werkt niet het is veelste hoog voor als jewil reageren bedankt klikm helemaal naarboven in het beeld totdat je in de kop bent en The heart of the city ziet(een kloppend hart)[/font] gooi dan een aantal hand granaten naar boven hou ze eerst wel vast zo dat ze al aan gaan en laat ze dan pas los naa een paar keer proberen zal je zien dat je er 2 hebt geraakt (de derde die zit op zoon richeltje daar kan je gemakelijk bij komen als je de trap vanaf de grond neemt succes ik heb gewoon een annihilator gepakt. ik was wel ff bezig maar tis gelukt Wow! Dan zijn jullie wel even bezig geweest denk ik! Ik heb het ook gewoon met een sniper geweer gedaan. Werkt prima, dankzij de zoomfuntie kan je goed richten! Gelukkig zitten de beestjes stil. EDIT: Alleen vergat ik even te zeggen dat je de rode gloed dus niet ziet van onderen, dus voor de mensen die ze nog moeten schieten: Het kan met de sniper en je kan ze zien omdat ze met hun kop zaadjes pakken of iets dergelijks. Toch was het idd moeilijk te zien, dus goed kijken! Je kan ze raken, maar zullen klein zijn op je scherm. Bewerkt: 22 juni 2008 door Iscariah Reageren
Ms.Northernlight Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb ze ook gewoon alle 4 met sniper afgemaakt was op een paar minuutjes gefixt. Reageren
gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 met een sniper vanuit een boot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.