Jump to content

flying rats op vrijeheidsbeeld


niko belic

Recommended Posts

zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken

PS sniper werkt niet het is veelste hoog

voor als jewil reageren bedankt :tu:

klikm helemaal naarboven in het beeld totdat je in de kop bent en The heart of the city ziet(een kloppend hart)[/font] gooi dan een aantal hand granaten naar boven hou ze eerst wel vast zo dat ze al aan gaan en laat ze dan pas los

naa een paar keer proberen zal je zien dat je er 2 hebt geraakt (de derde die zit op zoon richeltje daar kan je gemakelijk bij komen als je de trap vanaf de grond neemt

succes

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien zal je als je in één van de punten van de benedenste ster staat van The Statue of Happiness. zal je met een Combat Sniper (dus de beste sniper) alle Flying Rats moeten kunnen kapot schieten. Mocht dit echt niet gaan dan kan je het eens proberen met een RPG.

De lovaties van de Flying Rats op het Statue of Happiness zijn:

  • Eén op het linker hand van het beeld, naast het boek of wat dan ook dat ie vast heeft.
  • Eén op het beeld 'r linker schouder.
  • Eén op het voorhoofd, net onder de kroon.
  • En dan nog 2 op de beker die het beeld vast heeft.

Mocht het echt niet gaan dan kan je proberen met een Annihilator, dan schiet je met de ingebouwde gun de Flying Rats kapot. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken

PS sniper werkt niet het is veelste hoog

voor als jewil reageren bedankt :tu:

gebruik een RPG (Rocket Launcher) zo heb je er zo 2 te gelijk PS er zijn er 4, geloof het of niet ^^

Link to comment
Delen op andere websites

zoals de titel het zegt hoe krijg ik ze te pakken

PS sniper werkt niet het is veelste hoog

voor als jewil reageren bedankt :tu:

klikm helemaal naarboven in het beeld totdat je in de kop bent en The heart of the city ziet(een kloppend hart)[/font] gooi dan een aantal hand granaten naar boven hou ze eerst wel vast zo dat ze al aan gaan en laat ze dan pas los

naa een paar keer proberen zal je zien dat je er 2 hebt geraakt (de derde die zit op zoon richeltje daar kan je gemakelijk bij komen als je de trap vanaf de grond neemt

succes

ik heb gewoon een annihilator gepakt. ik was wel ff bezig maar tis gelukt

Wow! Dan zijn jullie wel even bezig geweest denk ik! :sst: Ik heb het ook gewoon met een sniper geweer gedaan. Werkt prima, dankzij de zoomfuntie kan je goed richten! Gelukkig zitten de beestjes stil.

EDIT: Alleen vergat ik even te zeggen dat je de rode gloed dus niet ziet van onderen, dus voor de mensen die ze nog moeten schieten: Het kan met de sniper en je kan ze zien omdat ze met hun kop zaadjes pakken of iets dergelijks. Toch was het idd moeilijk te zien, dus goed kijken! Je kan ze raken, maar zullen klein zijn op je scherm.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...