CoolieJoolie Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Hey, Ik heb laatst de trail versie van 3ds max 2009 gedownload, want ik wou de tutorial van Wazuup: Model in Sa eens uitproberen, maar nu heb ik een probleem met kam's gta scripts want als ik een dff ga exporteren en daarnaar weer ga importeren dan is er maar een helft van het model te zien, en ik heb geprobeerd hem te textureren maar dan gaat hij maar een vlak textureren. Kan iemand mij helpen? Ik weet niet of het een probleem is maar in de tutorial staat dat je 3ds max 7 of 8 moet gebruiken. Alvast bedankt, Reageren
Tjerk Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Kam's script werken inderdaad niet met 3ds Max 9 of nieuwer. Als je wil modden moet je dus 3ds Max 7 of 8 gebruiken. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Kam's script werken inderdaad niet met 3ds Max 9 of nieuwer. Als je wil modden moet je dus 3ds Max 7 of 8 gebruiken. Is er dan nog een andere script waarmee je ook met 3ds Max 9 GTA SA kan modden? EDIT: en als dat er nog niet is weet jij misschien een plaats waar je een trail daarvan (3ds max kan downloaden. Bewerkt: 21 juni 2008 door CoolieJoolie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.