Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een begin gemaakt aan mijn eigen: Vice City SCM Tutorial site :D :lol: :) kijk dus allemaal op URL mag ik dit eigenlijk plaatsen? als het nodig is plaats ik wel de gta games button op de site de komende dagen zal ik er flink aan werken dus hij zou snel groter worden ;)

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

oja en nog iets voor de admins van deze site...mag ik de player posion tool en de mission builder linken voor mij site?? :unsure: als dat mag zal ik jullie erg dankbaar zijn en ik plaats de gtaG bottun op mijn site

Geplaatst:

Ten eerste staat er NIKS op deze site behalve dat er een site komt. Ten 2e lijkt dit verdacht veel op reclame!

Geplaatst:

maaar....huh? er staat niet veel op de site maar wel iets :ph34r: en bijv. eclipse mag toch ook reclame van de site maken...en mensen mogen toch ook reclame van zijn clan maken :(

Geplaatst: (bewerkt)
maaar....huh? er staat niet veel op de site maar wel iets :ph34r:  en bijv. eclipse mag toch ook reclame van de site maken...en mensen mogen toch ook reclame van zijn clan maken :(

Eclipse heeft het recht voor, en hij heeft het gevraagd. Op jou site vind je totaal niks. Waar maak jij je druk om.

En verder heeft Eclipse hier wat hoger rang.

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:

sorry daar dacht ik even niet aan....maar als het echt niet mag dan zet eer maar een slotje op of verwijder deze topic

Geplaatst:

Wat heeft het eigenlijk voor nut?????

Op mijn site staat veel meer info...je bent eigenlijk alles dubbel aan het doen.

Zeker aangezien er al 2 nederlandse sites zijn en vele engelse.

Geplaatst:

oja is dat zo :angry: ik ken anders nog g een site waar je een tut over hoe je een save pickup en tank mod plaats hoor <_< ja alleen een duitse op de site van lazio freaks

Geplaatst:
oja is dat zo :angry: ik ken anders nog g een site waar je een tut over hoe je een save pickup en tank mod plaats hoor <_< ja alleen een duitse op de site van lazio freaks

met de savepickup ben ik bezig...hij is half af ;)

en een tankmod hoef je toch niet zelf te kunnen maken want die is er toch al

Geplaatst:

Maar op jouw site staat helemaal niks.

JE hebt al voldoende geadverteerd.

Ga anders samen een site maken.

SLOTJE

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...