McDude Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een begin gemaakt aan mijn eigen: Vice City SCM Tutorial site :lol: kijk dus allemaal op URL mag ik dit eigenlijk plaatsen? als het nodig is plaats ik wel de gta games button op de site de komende dagen zal ik er flink aan werken dus hij zou snel groter worden Bewerkt: 3 maart 2005 door Joriz
McDude Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 oja en nog iets voor de admins van deze site...mag ik de player posion tool en de mission builder linken voor mij site?? :unsure: als dat mag zal ik jullie erg dankbaar zijn en ik plaats de gtaG bottun op mijn site
Joriz Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Ten eerste staat er NIKS op deze site behalve dat er een site komt. Ten 2e lijkt dit verdacht veel op reclame!
McDude Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 maaar....huh? er staat niet veel op de site maar wel iets :ph34r: en bijv. eclipse mag toch ook reclame van de site maken...en mensen mogen toch ook reclame van zijn clan maken
X-TX Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 (bewerkt) maaar....huh? er staat niet veel op de site maar wel iets :ph34r: en bijv. eclipse mag toch ook reclame van de site maken...en mensen mogen toch ook reclame van zijn clan maken Eclipse heeft het recht voor, en hij heeft het gevraagd. Op jou site vind je totaal niks. Waar maak jij je druk om. En verder heeft Eclipse hier wat hoger rang. Bewerkt: 3 maart 2005 door X-TX14-2
McDude Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 sorry daar dacht ik even niet aan....maar als het echt niet mag dan zet eer maar een slotje op of verwijder deze topic
Eclipse Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Wat heeft het eigenlijk voor nut????? Op mijn site staat veel meer info...je bent eigenlijk alles dubbel aan het doen. Zeker aangezien er al 2 nederlandse sites zijn en vele engelse.
McDude Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 oja is dat zo :angry: ik ken anders nog g een site waar je een tut over hoe je een save pickup en tank mod plaats hoor <_< ja alleen een duitse op de site van lazio freaks
Eclipse Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 oja is dat zo :angry: ik ken anders nog g een site waar je een tut over hoe je een save pickup en tank mod plaats hoor <_< ja alleen een duitse op de site van lazio freaks met de savepickup ben ik bezig...hij is half af en een tankmod hoef je toch niet zelf te kunnen maken want die is er toch al
Joriz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 oja is dat zo :angry: ik ken anders nog g een site waar je een tut over hoe je een save pickup en tank mod plaats hoor <_< ja alleen een duitse op de site van lazio freaks Maar op jouw site staat helemaal niks. JE hebt al voldoende geadverteerd. Ga anders samen een site maken. SLOTJE
Recommended Posts