jorD1 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) de titel zegt al hoe moet ik aan mijn ip komen zodat mijn vriend op mijn server kan. Bewerkt: 21 juni 2008 door jorD1 Reageren
Ophion Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Volgens mij kan dat met deze: http://whatsmyip.org/ dat IP + :7777 kan hij vast op spelen.. dus ***.**.**:7777 Groetjes Jeroen. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 of start>uitvoeren>ipconfig en daar staat hij erges als dit het niet doet moetje het zo doen start>uitvoeren>cmd.exe>ipconfig veel geluk Reageren
Crusher!! Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 de titel zegt al hoe moet ik aan mijn ip komen zodat mijn vriend op mijn server kan. via www.ip-adress.com Reageren
oua7 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 de titel zegt al hoe moet ik aan mijn ip komen zodat mijn vriend op mijn server kan. bij mij lukt het niet mij ip dan staat er revecting info of zo iets ik heb er zelf een maar dan derzer ip 10.0.0.10:7777 Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Zorg ervoor dat je poorten open staan. Dat is vrij lastig voor als je niet weet hoe het moet, maar als je weet welke router je hebt kun je al een heel eind komen. Zoek in deze lijst de routers uit, en volg de stappen. SA-MP staat er dacht ik niet tussen, maar zoek eens bij wat andere spellen; wie weet kun je daar wat informatie uit halen. Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Zorg ervoor dat je poorten open staan. Dat is vrij lastig voor als je niet weet hoe het moet, maar als je weet welke router je hebt kun je al een heel eind komen. Zoek in deze lijst de routers uit, en volg de stappen. SA-MP staat er dacht ik niet tussen, maar zoek eens bij wat andere spellen; wie weet kun je daar wat informatie uit halen. Idd een hele mooie site maar wat nog mooier is, is dat SA:MP er zelf ook tussen staat. Dus als je je modem/router hebt uitgekozen, kun je voor SA:MP kiezen en heb je meteen de goede poort erbij (Andere poorten zijn ook geschikt maar 7777 is vrijwel voor SA:MP het meest gebruikt) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.