Jump to content

oe kom ik achter het IP waarmee andere mijn server in moeten?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

de titel zegt al hoe moet ik aan mijn ip komen zodat mijn vriend op mijn server kan.

Bewerkt: door jorD1
Geplaatst:

of start>uitvoeren>ipconfig en daar staat hij erges als dit het niet doet moetje het zo doen

start>uitvoeren>cmd.exe>ipconfig

veel geluk

Geplaatst:
de titel zegt al hoe moet ik aan mijn ip komen zodat mijn vriend op mijn server kan.

via www.ip-adress.com

post-86327-1214555820_thumb.png

• 2 weken later...
Geplaatst:

bij mij lukt het niet mij ip dan staat er revecting info of zo iets ik heb er zelf een maar dan derzer ip 10.0.0.10:7777

Geplaatst:

Zorg ervoor dat je poorten open staan. Dat is vrij lastig voor als je niet weet hoe het moet, maar als je weet welke router je hebt kun je al een heel eind komen. Zoek in deze lijst de routers uit, en volg de stappen. SA-MP staat er dacht ik niet tussen, maar zoek eens bij wat andere spellen; wie weet kun je daar wat informatie uit halen. ;)

Geplaatst:
Zorg ervoor dat je poorten open staan. Dat is vrij lastig voor als je niet weet hoe het moet, maar als je weet welke router je hebt kun je al een heel eind komen. Zoek in deze lijst de routers uit, en volg de stappen. SA-MP staat er dacht ik niet tussen, maar zoek eens bij wat andere spellen; wie weet kun je daar wat informatie uit halen. ;)

Idd een hele mooie site maar wat nog mooier is, is dat SA:MP er zelf ook tussen staat. Dus als je je modem/router hebt uitgekozen, kun je voor SA:MP kiezen en heb je meteen de goede poort erbij ;) (Andere poorten zijn ook geschikt maar 7777 is vrijwel voor SA:MP het meest gebruikt)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...