Jump to content

Carmen?

StrongBongSmoke

Recommended Posts

Ik heb een vraagie ik heb die health boost van carmen gekregen maar elke keer als ik bel gebeurd er niks? :N

Ze zegt alleen maar keep presure on the wounds ect.

Bewerkt: door KronicSmoker187
Delen op andere websites

Volgens mij komen er wel levens bij hoor. Je kan dit alleen maar doen als je health balk niet helemaal vol is. Als hij wel vol is, gebeurt er niks. Ze kan je ook geen Body-Armor geven. Alleen health. Als er wat health af is en je belt haar om health erbij te krijgen dan krijg je dat ook wel.

Veel succes!

Delen op andere websites

Volgens mij komen er wel levens bij hoor. Je kan dit alleen maar doen als je health balk niet helemaal vol is. Als hij wel vol is, gebeurt er niks. Ze kan je ook geen Body-Armor geven. Alleen health. Als er wat health af is en je belt haar om health erbij te krijgen dan krijg je dat ook wel.

Veel succes!

Ik heb het 10 keer geprobeerd ofzo met lage health(duh) en gebeurd niks

maja boeit niet echt want kan toch op elke hoek eten kopen.

Delen op andere websites

Ik heb een vraagie ik heb die health boost van carmen gekregen maar elke keer als ik bel gebeurd er niks? :N

Ze zegt alleen maar keep presure on the wounds ect.

Ja dat heb ik ook maarja boeie eettentjes zat xD

Delen op andere websites

Volgens mij moet je eerst enkele ingame minuten wachten eer je health een boost krijgt. Hetzelfde is voor je Wanted Level kwijt te raken door Francis te bellen. Als je hem belt zal je even moeten wachten eer je Wanted Level weg is. Waarschijnlijk is dit hetzelfde bij Carmen?

Delen op andere websites

Volgens mij moet je eerst enkele ingame minuten wachten eer je health een boost krijgt. Hetzelfde is voor je Wanted Level kwijt te raken door Francis te bellen. Als je hem belt zal je even moeten wachten eer je Wanted Level weg is. Waarschijnlijk is dit hetzelfde bij Carmen?

Bij francis moet je hopen dat je hem eraan krijgt, want de helft van de tijd krijg ik die voicemail, dus daarom zorg ik eerst voor Kiki, heb ik meer kans dat die politie weg gaan.

Maar misschien moet je dan ff wachten of niet gaan lopen ofzo.

Later

Delen op andere websites

Ik heb Kiki als vriendin en ik had een keer dat ik 2 sterren

wanted lvl had en toen ik haar belde zei ze dat ze het niet

elke keer kon oplossen. Waar is ze dan goed voor als ze niks doet?

Delen op andere websites

Ik heb Kiki als vriendin en ik had een keer dat ik 2 sterren

wanted lvl had en toen ik haar belde zei ze dat ze het niet

elke keer kon oplossen. Waar is ze dan goed voor als ze niks doet?

Ze doet dat geen 2 keer achter elkaar. Je moet een tijd wachten voor je haar weer kan bellen. Ik weet alleen niet meer hoelang het duurt voor je haar weer kan bellen.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

mjah kheb hetzelfde probleem carmen zegt ook vanalles en er gebeurt nada noppes niks dus

en ik heb het al ens een keer gedaan en dan kwam het er direct terug bij dus ik snap zeker niet hoe dit komt

Delen op andere websites

volgens mijn BradyGames guide kan je elke vriendin optie maar twee keer gebruiken, daarna moet je weer sex met haar hebben....

ja want dan zeggen ze dat ze dat al gedaan hebben bij de vorige keer

Delen op andere websites

volgens mijn BradyGames guide kan je elke vriendin optie maar twee keer gebruiken, daarna moet je weer sex met haar hebben....

ja want dan zeggen ze dat ze dat al gedaan hebben bij de vorige keer

De zogenaamde vriendendienstjes zoals de taxi service van Roman en de Health Boost van Carmen moeten 'opgeladen' worden en dat kan miss een dagje duren maar in dit spel gaan die dagen snel voorbij :Y

Ik heb vandaag weer ens geprobeerd te bellen naar Carmen en het deed het terug ik veronderstel dat je stil moet staan en zeker in een rustige omgeving moet zitten fzo dat ja jezelf niet te veel op moet winden vanwege mensen die op je schieten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...