Advancegta Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Type: foto Stijl: geen Grootte: zoals hij al is Afbeelding: Tekst: geen Rand: geen Kleuren: niet veranderen Render (optioneel): geen Extra (optioneel): Oke, wat er dus eigenlijk moet gebeuren : Ik heb hier een foto van mezelf gepost. Mijn vraag is of iemand met echte skills deze dusdanig kan bewerken dat het net lijkt of ik een labret piercing heb. Oftewel een piercing zoals deze : en hij moet dan een beetje in het kuiltje komen, gewoon een zilveren bolletje dus dit is alleen om te kijken of mij dit michien wel zou staan omdat ik nog men twijfels heb gr advancegta
.Phobia Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ik weet niet of het zo goed gelukt is, maar het kan wel vind ik
Hanneswasco Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik vind eerlijk gezegd dat je echt wel ziet dat die piercing niet echt is bij aartdognau z'n foto. Ik heb dus zelf even iets geprobeerd. Je ziet ook wel dat het niet echt is, maar het valt iets minder op, denk ik.
.Phobia Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 hoe heb je dat gedaan, met een brush ofzo XD ik zou denken dat het een gewoon lucht vonkje is
Advancegta Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 oke duiddelijk xD het staat me niet xD tog bedankt
.Phobia Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 geen probleem slim van je om het eerst te chekken XD
Recommended Posts