Fbi-Crew Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Op de laptop van me zus is geen intenet maar als ik wil modden bij SA hoe moet ik dat doen dan? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Je kunt op een andere computer de mods downloaden en daar de bestanden op een USB stick zetten. Je steekt de stick in de laptop en instaleert dan de mods. Zonder internet kun je bijna geen mods downloaden. Reageren
Hackman Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Dingen zoals SA:MP zullen dan niet kunnen alleen dat had je waarschijnlijk zelf ook wel in de gaten. Reageren
Swiggers Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Mods downloaden zonder internet dat gaat moeilijk. Er zit niets anders op dan wat GhostRider zegt. Je moet de bestanden allemaal op een USB Stick zetten. Succes DSgregor Reageren
Timske Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Tip: (Mechien voor internet te krijgen!) - Heeft ze Vista, dan moet je wel je Wilan schakelaar aanzetten die aan de zijkkant of de voorkant van je laptop zit. Als je dat hebt, moet je het schuiven. Je krijgt op je beeld Wilan On ofsoiets.. Nu moet je netwerken zoeken. Dan klik je op het computerschermpje met het kruisje rechts onderin van je scherm. Klik dan op Verbinding maken. Anders weet ik het ook niet.. En, als je op een andere computer/laptop Mods hebt staan kun je ze via een memory card zetten en overzetten naar de laptop van je zus. Succes ermee, Groeten Tim Bewerkt: 21 juni 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.