Sprudel Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Hey, Ben juist nieuw op forum en had al veel gelezen over mods Maar het ging een beetje fout. Ik had een paar mods geinstalleerd. Maar toen had ik even besloten om ze eraf te doen en Mod installer ook van mijn pc af te gooien. Maar nu blijft nog de Nissan Skyline staan die ik heb gedownload. En als ik SA opstart krijg elke keer het bericht van Niet verzenden... dus start ik mijn Back up SA die werkt wel maar die nissan skyline staat daar ook nog steeds... Kan iemand mij vertellen wat te doen. Afterzz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Uninstall, verwijderen en opnieuw installeren. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Hierboven; Te laat Probeer SA eens opnieuw te installeren. Gooi alles wat met SA te maken heeft van je PC af Bewerkt: 21 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Sprudel Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ja anders laat ik het maar maar nu ander probleem Ik zou graag boosters op SA hebben Die heb ik gedownload en geinstalleerd maar nog doen ze het niet en volgens mij heb ik V1.1 Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 msch moet sami instaleeren en dan die nissan skyline verwijderen en welkom op GTA FORUM Reageren
jjet Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ik had eerst het zelfde probleem maar dat moet je die nissan verwijderen en die scooter moet je img tool 2.0 doen met sami werkt dat niet loopt hij vast bij laden my ps3 in gta sa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.