Jump to content

fraps probleem


kamranoi

Recommended Posts

:{ eeyz allemaal toen ik vroeger GTA SA opnam ging het vet snel maar toen mijn CD crashte kon ik geen gta meer spelen. :{

later moest ik mijn PC opnieuw instaleren, ik heb er ook een driver op gezet maar als ik een spel als Mafia of Empire Earth wil opnemen met fraps dan gaat ie vet langzaam dat het op een dia voorstelling lijkt! :duh: terwijl ik nog 80GB schijf ruimte over heb! :-(

weet iemand hoe ik deze probleem kan oplossen? :?

greetz kamranoi :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn versie heeft niet eens 15 fps maar minimaal 25 fps

Dan pak je 25fps he? :D Ik denk dat je misschien te weinig RAM hebt of een te slome processor.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

mijn versie heeft niet eens 15 fps maar minimaal 25 fps

Dan pak je 25fps he? :D Ik denk dat je misschien te weinig RAM hebt of een te slome processor.

KEREL ik zei net dat ik 80GB over heb :schater::D:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je graphics in San Andreas lager voordat je gaan filmen :)

hoe zou dan moeten als mijn CD gecrasht is. :cab::cab: en toen ik GTA SA opnam had ik e'm volgens mij op zn beste kwaliteit staan.

maar ik heb 512mb wekgeheugen is dat weinig?

Bewerkt: door kamranoi
Link to comment
Delen op andere websites

Zet je graphics in San Andreas lager voordat je gaan filmen :)

hoe zou dan moeten als mijn CD gecrasht is. :cab::cab: en toen ik GTA SA opnam had ik e'm volgens mij op zn beste kwaliteit staan.

maar ik heb 512mb wekgeheugen is dat weinig?

Vrij weinig denk ik, de meeste moderne computers hebben toch al gauw 1024MB RAM. Ikzelf heb er 2459. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vrij weinig denk ik, de meeste moderne computers hebben toch al gauw 1024MB RAM. Ikzelf heb er 2459. :puh:

hoe maak je dat sneller dan?

en trouwens, mijn PC is hartsikke modern ik heb gisteren nog een HP beeldscherm gekockt (grapje*) :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe maak je dat sneller dan?

en trouwens, mijn PC is hartsikke modern ik heb gisteren nog een HP beeldscherm gekockt (grapje*) :cab:

Beeldscherm heeft overigens niks met je werkgeheugen te maken hoor. 0_0 Je kunt je werkgeheugen omhoog halen door nieuwe RAM 'kaartjes' in je moederbord te steken. Snuffel anders wat rond bij Alternate.

Link to comment
Delen op andere websites

Beeldscherm heeft overigens niks met je werkgeheugen te maken hoor. 0_0 Je kunt je werkgeheugen omhoog halen door nieuwe RAM 'kaartjes' in je moederbord te steken. Snuffel anders wat rond bij Alternate.

dat was een grap :D staat er ook bij. ik weet ook dat je ram kaartjes kan kopen maar ik bedoel kan je niet iets anders doen wat misschien zal helpen zoals je PC opnieuw instaleren of alle overbodige rotzooi weghalen?

Link to comment
Delen op andere websites

dat was een grap :D staat er ook bij. ik weet ook dat je ram kaartjes kan kopen maar ik bedoel kan je niet iets anders doen wat misschien zal helpen zoals je PC opnieuw instaleren of alle overbodige rotzooi weghalen?

Nou je kan wel je harde schijf defragmenteren zodat ie ietsje sneller wordt. Maar dingen verwijderen zal weinig tot geen effect hebben want harde schijf is iets anders dan werkgeheugen. ;)

@ hieronder: No problem.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Nou je kan wel je harde schijf defragmenteren zodat ie ietsje sneller wordt. Maar dingen verwijderen zal weinig tot geen effect hebben want harde schijf is iets anders dan werkgeheugen. ;)

dan wacht ik wel een paar maantjes dan krijg ik toch een nieuw PC

maar bedankt voor de info :tu::):klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...