Jump to content

fraps probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Jongens, Hou alsjeblieft op met al dat Quoten. :duh:.

Mijn Computer loopt hier op 1024MB Ram geheugen. Ik heb eerder ook Fraps gebruikt en ik heb nooit problemen met Fraps gehad. Je zei zelf ook al dat je een nieuwe PC krijgt. Ik zou gewoon wachten wat jij ook al voorsteld. Ik zou een Computer nemen met de volgende Speces:

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3500+ MMX, 3D Now, 2.2Ghz.

Geheugen: 1024MB Ram

DirectX-Versie: DirectX 9.0

Deze computer loopt op de speces hierboven en ik heb echt nog nooit problemen met Fraps gehad ;).

Veel succes nog :)

Geplaatst:
Jongens, Hou alsjeblieft op met al dat Quoten. :duh:.

Mijn Computer loopt hier op 1024MB Ram geheugen. Ik heb eerder ook Fraps gebruikt en ik heb nooit problemen met Fraps gehad. Je zei zelf ook al dat je een nieuwe PC krijgt. Ik zou gewoon wachten wat jij ook al voorsteld. Ik zou een Computer nemen met de volgende Speces:

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3500+ MMX, 3D Now, 2.2Ghz.

Geheugen: 1024MB Ram

DirectX-Versie: DirectX 9.0

Deze computer loopt op de speces hierboven en ik heb echt nog nooit problemen met Fraps gehad ;).

Veel succes nog :)

wat is een proccesor dan?

Geplaatst: (bewerkt)

De processor is een kleine microchip, die echter wel van doorslaggevend belang is voor de prestatie van de computer. Hoe sneller de processor, hoe sneller de computer. De grootste fabrikant van processoren is INTEL, die een hele serie processoren uitbracht. Je PC Draait dus op de Processor ;)

>>> Door Thundercover: Volgende keer graag de bron erbij, ook als je het letterlijk overneemt: http://www.sip.be/hardware/5processor.htm.<<<

Afbeelding;

processor-met-koelblok-kl.jpg

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

handig

>>> Door Thundercover: Even wat quote-piramides ingekort, zodat het leesbaar blijft. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...