Jump to content

Valt weg na laden savegame...?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik mijn savegame laad, valt heel San Andreas weg aan het eind van het laadbalkje en kom ik gewoon bij het bureaublad alsof er niks gebeurt is... :?

Dit gebeurt bij elke savegame en ook bij new game, ik ga hem nu opnieuw installeren of te kijken of dat resultaat opleverd... :N Gedaan, alles doet het weer, alleen bij de savegame's krijg ik het introfilmpje te zien als ik ze laad... :N

Bewerkt: door Basssss

Bedoel je een Savegame voor iemand anders ? Dan ligt het aan de versie die je hebt. Als je GTA SA versie 2 hebt, dan moet je Savegame's downloaden voor versie 2 en omgekeerd. Als je Versie 2 hebt, en je doet een missie voor iemand die versie 1 heeft dan sluit San Andreas ook automatisch af en dan krijg je het volgende:

2gtzrf7.jpg

Ik neem aan dat je dit bedoelt ?

EDIT: Ik zie al dat het gelukt is.. Gelukkig maar ;)

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:
Bedoel je een Savegame voor iemand anders ? Dan ligt het aan de versie die je hebt. Als je GTA SA versie 2 hebt, dan moet je Savegame's downloaden voor versie 2 en omgekeerd. Als je Versie 2 hebt, en je doet een missie voor iemand die versie 1 heeft dan sluit San Andreas ook automatisch af en dan krijg je het volgende:

2gtzrf7.jpg

Ik neem aan dat je dit bedoelt ?

EDIT: Ik zie al dat het gelukt is.. Gelukkig maar ;)

DSgregor:cya:

Gelukt? Half om half ja, als ik mijn savegame laad (maakt niet uit welke van de vier) dan zie ik de cutscene dat CJ zijn koffer bij het Liberty City vliegveld afleverd. :N

En dat ie hem weer pakt op het LS vliegveld, met het bericht van Sweet dat hun moeder dood is. :N

Maar dat van dat 'niet verzenden' krijg ik niet warneer ik de savegame geladeden heb.

Geplaatst:

Jouw eerste probleem zal dan denk ik aan modificaties gelegen hebben, of een beschadigd bestand. Als je GTA San Andreas dan deïnstalleert dan worden die bestanden uiteraard verwijderd en er weer goed neer gezet.

Als je modificaties had geïnstalleerd en daarvoor nog nooit had je toen een verkeerde versie (voor het modden). Via deze patch kan je ervoor zorgen dat je dan kan modden.

Start hem op, en kies een paar maal 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die hier moet staan, moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Er zal al een locatie staan, dat is de locatie die standaard wordt gebruikt bij de installatie. Staat hij hier kan je verder, anders druk je op '...' en zoek je hem op. Kies weer een paar maal 'Next', de patch doet z'n werk en je kan afsluiten met 'Exit'.

Het probleem wat je nu hebt ligt waarschijnlijk wel aan je versie. Oorzaak hiervan is dat je het spel geherinstalleerd hebt, wat ervoor zorgt dat je je oorspronkelijke versie hebt. Gezien de gevolgen probeer je een V1 savegame met een V2 spel te spelen, wat zoals DSGregor niet werkt.

Er zijn twee oplossingen voor dit probleem; óf je verandert de versie van je spel naar V1, óf je start een nieuw spel en/of downloadt savegames van V2.

Je versie veranderen doe je door het volgende WinRAR-pakket te downloaden, dit pakket bevat files waardoor je een V1 spel krijgt (voor savegames dan).

Nadat je hem gedownload hebt, pak je het uit met WinRAR (wat op de gegeven site te downloaden is) of een ander in- en uitpak-programma. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in \V1 Files'.

Als hij is uitgepakt, open je de map en kopieer je de bestanden. Plak ze in je GTA San Andreas-map » 'data' » 'script'. Je kan nu V1 savegames spelen (waardoor het probleem vermoedelijk verholpen is).

Is het probleem niet verholpen had je van V1 én V2 afwijkende bestanden, welke wij niet zomaar kunnen geven (je weet nooit meer wát er is veranderd).

Mocht je weer V2 willen hebben, download je dit pakket en volg je de hierboven gegeven stappen opnieuw.

Leuk dat je zo'n groot bericht typt, alleen schiet er niet veel mee op.

Omdat ik de patch al een hele tijd terug geinstalleerd heb, en voor de rest heb ik 2 trainers (Teleporter en +151) en SAMP. Meer niet.

Die hebben altijd gewerkt.

Edit: Ik heb zo'n vermoeden dat het door ZUMZUM komt, hij heeft als laatste de savegame aangeraakt in dit topic.

Maar dan snap ik niet waarom dan in een keer alle savegames het niet meer doen... :?

Het was dus de patch, die was bij het herinstalleren uitgeschakeld. Zit er nu weer en en wel bedankt! :D

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...