Daan007 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Onderwerp:Vrij Soort design:Signature Size design: Maximaal 500x150 Render:Mag Animatie:Neen Premade:Neen Tijd van inlevering:Niet van toepassing Opmerking: Ik weet dat er in mijn signature niet veel effecten zitten, maar ik vond hem zo perfect. Enne, succes Jay;. Jay; Daan
Traser Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Vote : Jay Daan Je zegt het zelf daan : Ik weet dat er in mijn signature niet veel effecten zitten, maar ik vond hem zo perfect. Enne, succes Jay;., heel jammer want je had de sig met een paar filters best kunnen opleuken jammer. 5/10 Jay Je hebt een goede sig in elkaar gedraait, maar het klopt niet helemaal, je tekst is ook niet top maar je sig is beter dan die van daan Qua Effecten. 6.5/10
Dizzee Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Mijn Stem gaat ook naar Jay; Daan007, een simpele sig kan altijd mooi zijn en dat is die van jou ook alleen vind ik hem wel heel simpel. Je kon gerust een paar effectjes toegevoegd hebben. Die van Jay; spreekt mij sowieso aan door de kleur die erin zit. Jay; je hebt goed gebruik van de riple filter, het komt goed tot z'n recht. Alleen je tekst past niet echt in het gehele plaatje wat ik wel vind in die van Daan...
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Jay;: Een leuke sig, maar de tekst is minder, evenals de effecten op de achtergrond. De render is erg mooi, en goed ingeblend. 6.7/10 Daan007: Deze sig vind ik niet erg geslaagd. De tekst is wel mooi, maar de achtergrond is erg saai. De render is goed ingeblend, maar de render zelf is niet mooi. 4.7/10
Donwell Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Mijn stem gaat ook naar Jay;. Daan, je hebt een mooie signature, maar hij is nogal leegjes en je hebt de achtergrond vervaagd. Het geeft een mooi effect om die ene persoon eruit te laten springen, maar die van Jay; is goed opgevuld met mooie effecten. Dat mis ik bij jou. Rate: 5,7/10 Jay;, zoals ik al zei is jouw signature goed opgevuld met mooie effecten, ook de render vult het geheel goed op. De effecten passen bij de render, en de tekst is ook zeer geslaagd. Eigenlijk niet veel op aan te merken, ga zo door! Rate: 8,8/10
.Levi. Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Helaas, de laatste twee stemmen tellen niet mee het was namelijk stemmen t/m 23 juni. Maar dan alsnog heeft Jay; de battle gewonnen en verdiend daarbij +1 punt voor in de Ranking! Helaas Daan007 heeft verloren maar hoeft gelukkig nog geen punten te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts