Jump to content

SA-MP 0.2.2 R3 Client Released


CoolieJoolie

Recommended Posts

Een nieuwe bugfix release voor SA-MP:

SA-MP 0.2.2 R3 Client Released

To address a recent security problem, we have released the SA-MP 0.2.2 R3 client. It is available on the Download Page. This is an optional update, although highly recommended. The SA-MP 0.2.2 R3 client works on all SA-MP 0.2.2 servers.

Updates to the SA-MP 0.2.2 server are not required at this time.

Apart from security updates, the 0.2.2 R3 client also fixes some crashes/bugs from previous versions. The following updates have been made:

- Removed all SAC code. This fixes a security vulnerability mentioned earlier.

- Fixed problem with clipboard text not copying externally.

- Fixed time/fog/lighting flickering when the passing of time is disabled.

- Fixed some vehicle audio problems (silent cars/planes/boats/helis).

- Fixed texture lag/streaming popups when many models were loaded.

- Fixed some car mod shop crashes.

- Alternate siren for police vehicles is now synced.

- TextDraw code is completely rewritten. It now works in interiors and will disable with the scoreboard.

- Crashes caused by DestroyVehicle script are fixed.

- Imported some of the 0.2.5 vehicle surfing code.

- Added command /fpslimit to adjust the frame rate limiter. Valid /fpslimit values are 20-100.

Hier is hij te downloaden: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Jep ik had het al gezien. Gisteren zelfs al. Ik kan hem wel erg aanbevelen. Ik zal het nieuwsbericht even vertalen.


SA-MP 0.2.2 R3 Client Uitgebracht

Om een recente recent beveiligingsprobleem te behandelen hebben we SA-MP 0.2.2 R3 client uitgebracht. Het is beschikbaar op de download pagina. Dit is een niet verplichte update maar wel heel erg aanbevolen! De SA-MP 0.2.2 R3 client werkt op alle SA-MP 0.2.2 servers.

Updates van de SA-MP 0.2.2 server waren dit keer niet nodig.

Naast de beveiligings updates, heeft de 0.2.2 R3 client ook een paar crashes/bugs van vorige versies opgelost. De volgende updates zijn gemaakt:

- De hele SAC code verwijderd. Dit loste een eerder vermelde kwetbare beveiliging bug op.

- Opgelost het probleem met het plakbord tekst niet kopiëren extern.

- Opgelost tijd/mist/bliksem geflikker wanneer het voorbij gaan van de tijd is uitgeschakeld.

- Opgelost een paar auto geluid problemen. (stille auto's/vliegtuigen/boten/helikopters).

- Opgelost texture lag/streaming pop-ups wanneer veel moddellen werden geladen.

- Opgelost een paar tune shop crashes.

- Alternatieve sirenes voor politie auto’s is nu gesynchroniseerd.

- TextDraw code is nu compleet hergeschreven. Het werkt nu in interieurs en zal het scoreboard uitschakelen.

- Crashes door DestroyVehicle script zijn nu opgelost.

- Toegevoegd wat van de 0.2.5 car surf* code.

- Toegevoegd command /fpslimit om de scherm grootte te limiteren. Geldende /fpslimit waarden zijn 20-100

*car surf: Op een wagen staan die rijd.


Ik hoop dat ik het goed vertaald heb. M'n Engels is namelijk niet dat wat het hoort te zijn.

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost een paar auto geluid problemen. (stille auto's/vliegtuigen/boten/helikopters).

Dat is mooi, speelt een stuk lekkerder. :D

R3 valt me vies tegen, alle bugs zitten er gewoon nog in. Er zijn er maar 2 ofzo verwerkt.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

De sync is inderdaad wat beter, bonvendien kun je nu helicopters die andere mensen vliegen horen.

Maar dat was het dan ook wel zo'n beetje.. ik heb tot nu toe veel meer crashes gehad met R3 dan met R2. Ik denk dat ik terug maar terug ga naar R2, totdat ze echt alle bugs hebben gerepareerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Ik heb juist helemaal geen crashes meer. Eerder had ik nog wel eens crashes met xfire mar dat is nu helemaal opgelost, ook heb ik nu geen lag maar als ik bij een ander in de auto zit.

het zijn niet crashes door xfire xfire vangt de crash op die als je xfire niet aan hebt gewoon verzenden niet verzenden van GTA SA krijgt het xfire vangt crashes op en die kan je versturen naar xfire support als je wilt misschien kunnen hun helpen met de reden van je crash dan maar niet verzenden gewoon blijven spelen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...