Jump to content

Metro


Uitroepteken

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb dit nu al 5x gehad. Ik stapte in de metro, krijg ik politie achter me aan. Op zich niet erg, de metro rijd zo uit de cirkel, maar ik moest op een station vlakbij overstappen, dus ze zagen me heel snel. Werd ik dus opgepakt. Ik snap dus niet waarom ik in eens een wanted level krijg. Het zal wel ergens aan liggen dat de politie denkt dat je de metro steelt ofzo ??? En ik denk er trouwens ook niet aan om met de auto te gaan, ik vind de metro wel geinig :D, alhoewel ik wel met mijn eigen auto wil, of met de taxi.

Jellybee

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb dit nu al 5x gehad. Ik stapte in de metro, krijg ik politie achter me aan. Op zich niet erg, de metro rijd zo uit de cirkel, maar ik moest op een station vlakbij overstappen, dus ze zagen me heel snel. Werd ik dus opgepakt. Ik snap dus niet waarom ik in eens een wanted level krijg. Het zal wel ergens aan liggen dat de politie denkt dat je de metro steelt ofzo ??? En ik denk er trouwens ook niet aan om met de auto te gaan, ik vind de metro wel geinig :D, alhoewel ik wel met mijn eigen auto wil, of met de taxi.

Jellybee

ik weet niet hoe het komt maar misschien moet je eens proberen om met de auto in de merto te gaan ofzo misschien lukt dat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het komt maar misschien moet je eens proberen om met de auto in de merto te gaan ofzo misschien lukt dat :Y

Sorry hoor, misschien begrijp ik je verkeerd maar hoe kan je met je auto in de metro?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens dat Niko tegen iemand loopt, en dan duwt, soms krijg je dan een Sterretje*, denk dat dat het is, want ik ben 3 keer met de metro gegaan, en nog niet een sterretje gehad, allowel ik twee keer in een ondergrondse, iemand op de spoor heb geduwd, waarvan eentje daarna geplet werd door een metro.

En toen nog geen sterretje, en twee wouten stonden tegenover. ;)

Dus dit is wel raar.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

nou mss komt het omdat je sterretje nog niet volledig weg was.

Want ook al ben je uit de cirkel dan duurt het nog een paar seconden vooraleer je de politie definitief kwijt bent.

Dus mss was je grijs sterretje nog niet volledig weg en had de politie je terug gezien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...