game~skater Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) ik had een NOOSE patriot gejat en in mijn parkeervak gezet zodat hij heel werd. toen zag ik LC NOoSE staan als je die o weghaald staat er LC NOSE wat liberty city neus betekent. was dit al bekent? Bewerkt: 21 juni 2008 door game~skater Reageren
mc-mo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ik had een NOOSE patriot gejat en in mijn parkeervak gezet zodat hij heel werd. toen zag ik LC NOoSE staan als je die o weghaald staat er LC NOSE wat liberty city neus betekent.was dit al bekent? Dat is gewoon een naam voor de politie zoals FBI enzo Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Als je op Wikigta kijkt en dan nog eens je Brits Engels bijschaaft dan merk je dat Noose = Strop no offence wist het zelf ook niet tot ik het las op Wikigta Reageren
game~skater Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 had dat ook al gelezen, maar alles staat in hoofdletters en alleen die 'o' niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 en dat komt weer omdat het National Office of Security Enforcement betekent Reageren
game~skater Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 en dat komt weer omdat het National Office of Security Enforcement betekent ok...het had misschien gekunt...toch bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.