GTADUMP Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Ik en een vriend van mij zaten wat te kloten online en we hebben dat opgenomen. Ik dacht dat het wel geinig was dit te delen met jullie. Video's: -Het (verstoorde) Park -The Statue of libert..ahh! -Tsja.. wat moet ik hier van maken..!? -Mijn mannetje die een hele vreemde frankenstein loop aanneemt Foto's -Wat een held, niet? -Deze dramatische foto kon ik jullie niet besparen, wat gebeurt daar!?! -Iemand gijzelen die 10x zo groot is, daar heb je lef voor nodig -Dus daar wordt de cocaine verstopt, geen wonder dat ze zo blij kijkt! -Bezienswaardigheid. -Meer bezienswaardigheden... -Nog meer bezienswaardigheden, dit wordt saai.. -Ah! Eindelijk! Een zwerver in het water trappen blijft leuk! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als wij! Vergeet niet een reactie te plaatsen. Bewerkt: 21 juni 2008 door GTADUMP Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) die intro van het "verstoorde park" is mooi gedaan voor de rest allemaal tof gedaan Bewerkt: 21 juni 2008 door Jordy_Wvl Reageren
the_dan Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Mooie foto's en filmpjes Bewerkt: 22 juni 2019 door the_dan Reageren
AXIO Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik vind het knap van je dat je zo op die mond van het beeld hebt gehangen, en muziek bij de filmpjes prachtig, en tsja wat moetik hier van maken was toch wel het leukst Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Haha die Frankenstein is meesterlijk xD En kanp dat je aan dat standbeeld kan hangen. Echt grappig die filmpjes xD Reageren
Biocount Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dat filmpje in het park is zeker goed gemaakt! De rest is ook grappig maar vond van het park de beste Die fotos met dat je aan zo hoofd hangt is ook errig lollig. Leuk gedaan en hoop dat je meer leuke dingen post! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Leuk gedaan, Maar hoe heb je dit opgenomen want die beeldkwaliteid is echt goed! Oja misschien zou het nog leuker zijn als je er 1 filmpje van maakt. (is maar een idee) Reageren
Grace_GW Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) vette muziek die intro. daar hou ik van hoe heet dat nummer? beetje Jeff lorber stijl whahaha en die Carfun en Frankenstein vond ik het grappigst! die muziek past er goed bij. Well done. Bewerkt: 29 juli 2008 door Grace_GW Reageren
Opbroek Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik en een vriend van mij zaten wat te kloten online en we hebben dat opgenomen. Ik dacht dat het wel geinig was dit te delen met jullie. Video's: -Het (verstoorde) Park -The Statue of libert..ahh! -Tsja.. wat moet ik hier van maken..!? -Mijn mannetje die een hele vreemde frankenstein loop aanneemt Foto's -Wat een held, niet? -Deze dramatische foto kon ik jullie niet besparen, wat gebeurt daar!?! -Iemand gijzelen die 10x zo groot is, daar heb je lef voor nodig -Dus daar wordt de cocaine verstopt, geen wonder dat ze zo blij kijkt! -Bezienswaardigheid. -Meer bezienswaardigheden... -Nog meer bezienswaardigheden, dit wordt saai.. -Ah! Eindelijk! Een zwerver in het water trappen blijft leuk! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als wij! Vergeet niet een reactie te plaatsen. waar jij die zwerver in het water trapt ,waar heb je die kleren gekocht? Reageren
Opbroek Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik en een vriend van mij zaten wat te kloten online en we hebben dat opgenomen. Ik dacht dat het wel geinig was dit te delen met jullie. Video's: -Het (verstoorde) Park -The Statue of libert..ahh! -Tsja.. wat moet ik hier van maken..!? -Mijn mannetje die een hele vreemde frankenstein loop aanneemt Foto's -Wat een held, niet? -Deze dramatische foto kon ik jullie niet besparen, wat gebeurt daar!?! -Iemand gijzelen die 10x zo groot is, daar heb je lef voor nodig -Dus daar wordt de cocaine verstopt, geen wonder dat ze zo blij kijkt! -Bezienswaardigheid. -Meer bezienswaardigheden... -Nog meer bezienswaardigheden, dit wordt saai.. -Ah! Eindelijk! Een zwerver in het water trappen blijft leuk! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als wij! Vergeet niet een reactie te plaatsen. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 leuk gedaan man Reageren
GTADUMP Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 @ Grace GW: het is "Sun Goddess" van "Ramsey Lewis & Earth, Wind and Fire" http://www.youtube.com/watch?v=gb4l4C3AHNA Hier is de youtube versie van het nummer, kan je gelijk luisteren @ Opbroek: Zodra je een bepaald level in de online games behaalt (door veel te spelen en te winnen) speel je deze kleding vrij. Meestal staat het na de game in beeld. "Unlocked Clothes" krijg je dan in beeld of iets dergelijks. @ iedereen: Bedankt voor de reacties! Blijf posten, ook als je vragen hebt. Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Knap werk GTADUMP! Je heb er echt werk van gemaakt om alles te filmen niet? Btw Welkom op het forum! Groeten, Reageren
GTADUMP Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Knap werk GTADUMP! Je heb er echt werk van gemaakt om alles te filmen niet? Btw Welkom op het forum! Groeten, Als we er echt werk van gaan maken dan zou je denken dat het van Rockstar is. Misschien volgt dat nog, we zijn nu met andere filmprojecten bezig. Aangezien dit een hoop animo krijgt is de kans er wel dat er nog meer volgt. Bedankt voor het welkomstcomitee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.