PatrickW Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City. Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. @corne0202 & W3sl3y: Onderin het eerste bericht staat een link naar een gecompileerde main.SCM file @Ice Cold Killer: tuurlijk, be my guest @Crifox: Gewoon de main.scm file in het eerste post downloaden en deze in de datafolder van de VC directory plaatsen. ( wel eerst een backup maken van de originele main.scm) De rest , bedankt voor de complimenten , graag gedaan :P Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. @corne0202 & W3sl3y: Onderin het eerste bericht staat een link naar een gecompileerde main.SCM file @Ice Cold Killer: tuurlijk, be my guest @Crifox: Gewoon de main.scm file in het eerste post downloaden en deze in de datafolder van de VC directory plaatsen. ( wel eerst een backup maken van de originele main.scm) De rest , bedankt voor de complimenten , graag gedaan :P dus hij is voor vice city he mag ik er mischien een auto voor verbouwen en dan die mission mod van u gebruiken voor gtagames? ps als het lukt. Reageren
jerryk Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. graag! Reageren
Dynamic Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Welke Gta dan ?? :S SA VC III Reageren
jerryk Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 voor SA zou fijn zijn maar dat had je zelf ook al in je eigen post staan Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Hij is voor SA, dat is toch logisch . Ken jij dan een auto waar je een stinger kan droppen in VC, nee die heb je alleen maar in San Andreas! Reageren
jerryk Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. staat toch dat ie voor VC is?want als ie voor SA is doet ie t niet bij mij denk ik Reageren
Darth Vader Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Volgens mij kan je dat niet in sa zetten. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 PatrickW kan dat wel hoor Reageren
Achille Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Hij is voor SA, dat is toch logisch .Ken jij dan een auto waar je een stinger kan droppen in VC, nee die heb je alleen maar in San Andreas! je kan in VC wel stingers doen vanaf 3 sterren doet de politie die naar je Reageren
PatrickW Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA. Hier Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA.Hier Mooi, nu kan ik 'm wel voor m'n mod gebruiken. Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA.Hier Mooi, nu kan ik 'm wel voor m'n mod gebruiken. Als je toestemming krijgt van demonjOe wel., ja.. Maar dat zal wel geen probleem opleveren Reageren
brantje Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) 1. GTA forums ligt er hier uit, 2. Patrick je link is d00d 3. Als iemand de SA versie ergens zou willen uploaden zou fijn zijn. Bewerkt: 22 oktober 2005 door brantje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.