jurgen1 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Hallo leden, Ik zoek een paar manierren om makkenlijk autos in gta sa te zetten. Weet je er een paar plaats ze dan hier. (ik weet er geen ) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Ah Jongens, kom op nou! Kijk nou eerst even rond voordat je wat post! Kijk, er is zelfs al een forum voor opgericht! Nou, 5000x dat ik dit uitleg; Er zijn verschillende manieren om een auto in SA te krijgen. Het kan via IMG-Tool. Donwload IMG-Tool Handeiding IMG-Tool Je kan ook SAMI Gebruiken. Maar dit raad ik je af. Het is wel makkelijker, maar SA wordt er een beetje "gek" van Bewerkt: 21 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
jurgen1 Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 okee bedankt en ik wou zoeken met de zoek knop maar die deed het niet Reageren
Puma Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Nuja, afgelopen week zijn er zo'n 5 topics hierover aangemaakt en daar heb je de zoekfunctie niet eens voor nodig; ze staan allemaal op de eerste pagina. Overigens kun je voertuigen ook met SAMI (SanAndreasModInstaller) installeren (tutorial in het tutorial-subforum), maar dit heeft verschillende nadelen (meer crashes). Daarom raad ik je aan het gewoon handmatig te doen (met de IMG-tool). Reageren
jurgen1 Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 okee bedankt voor de info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.