Jump to content

Ghost car in eerste eiland

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, vandaag reed ik wat rond op het eerste eiland (zou net uitgaan met Dwayn) dus ik wil een taxi nemen, zie ik opeens dat er niemand in die taxi zat. ik kon die taxi ook niet nemen merkte ik. Die taxi wagen toeterde nog effe en reed zo weg! O,o Heel raar toch...? zou dit 1 van de mogelijke geheimen zijn of gewoon een bug? Het is WEL bekent dat er in de sprunk fabriek een geest is die leave me alone zegt als je in de lucht schiet daar binnen. (hij laat je auto exploderen.) Weer effe ontopic: de Ghostcar

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:
Hey, vandaag reed ik wat rond op het eerste eiland (zou net uitgaan met Dwayn) dus ik wil een taxi nemen, zie ik opeens dat er niemand in die taxi zat. ik kon die taxi ook niet nemen merkte ik. Die taxi wagen toeterde nog effe en reed zo weg! O,o Heel raar toch...? zou dit 1 van de mogelijke geheimen zijn of gewoon een bug? Het is WEL bekent dat er in de sprunk fabriek een geest is die leave me alone zegt als je in de lucht schiet daar binnen. (hij laat je auto exploderen.) Weer effe ontopic: de Ghostcar

Waarschijnlijk een bug en die "geest" in de sprunk fabriek was dacht ik gewoon een gastje wat je hoort dat daar ergens naast het gebouw staat of onder in een tunnel ofzoiets

Geplaatst:

Zal inderdaad een bug zijn. Over die gast bij die fabriek, dat is iemand van Honkers (Honk Honk!) ofzo, zo'n beiveligingsbeamte dus, die reageert op je geschiet en je dus probeert te vermoorden. Zal wel verkeerd geprogrameerd zijn.

Zal inderdaad een bug zijn. Over die gast bij die fabriek, dat is iemand van Honkers (Honk Honk!) ofzo, zo'n beiveligingsbeamte dus, die reageert op je geschiet en je dus probeert te vermoorden. Zal wel verkeerd geprogrameerd zijn.

Hoogstwaarschijnlijk dat het verkeerd geprogrammeerd is ja! :Y Ik heb namelijk die gast vanaf Honkers aan zien komen rennen. Honkers ligt er toch een heel klein eindje van de fabriek af. Het is dus IRL niet mogelijk om dan iemand zo zuiver van een afstand als dát te horen, sterker nog: Dat kan je waarschijnlijk niet horen van zo'n afstand. Maar dat de zogenaamde Sprunkkeeper een beveiligingsmannetje is die van Honkers af komt is wel zeker.

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

ja, misschien waar alleen waarom zegt zo'n beveiligingsmannetje "Leave me alone"? en je auto explodeerd zomaar

Geplaatst:
ja, misschien waar alleen waarom zegt zo'n beveiligingsmannetje "Leave me alone"? en je auto explodeerd zomaar

had jij dat dan?

had jij dat dan?

kijk op wikipedia daar staat het in de categorie: Geheimen. ik zelf heb het niet meegemaakt, maar het staat op internet. Als iets daar niet klopt wordt dat heel snel verwijderd. Dit stond niet bij: Geruchten, maar geheimen.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

had jij dat dan?

Ik denk dat hij het Youtube filmpje ervan gezien heeft, maar die gast had zijn auto te dicht bij een brandende vuilnisbak gezet, en die rolde tegen zijn wagen en toen kaboóóóóóóm

Later

Geplaatst:

had jij dat dan?

Ik denk dat hij het Youtube filmpje ervan gezien heeft, maar die gast had zijn auto te dicht bij een brandende vuilnisbak gezet, en die rolde tegen zijn wagen en toen kaboóóóóóóm

Later

nee, ik las het

Geplaatst:

had jij dat dan?

Later

nee, ik las het

hmmm, ok, want dit gebeurde namelijk ook in een Youtube filmpje die er ook over ging, daaromd acht ik dat.

Later

Geplaatst:

had jij dat dan?

Later

nee, ik las het

dus als jij iets leest op Wikipedia moet het gelijk goed zijn?

en dat GhostCar was waarschijnlijk een glitch...

Geplaatst:

had jij dat dan?

Later

nee, ik las het

dus als jij iets leest op Wikipedia moet het gelijk goed zijn?

en dat GhostCar was waarschijnlijk een glitch...

Het staat er natuurlijk niet zomaar... Ik zal zeggen, probeer het ^^ En als het niet zou kloppen zou het van wikipedia verwijderd zijn.

Geplaatst:

het is gewoon een fout in het spel misschien dacht de engine dat het een gewone personenauto was

Geplaatst:

Misschien moest die nog ff een ped laden heb het zelf ook 1 keer gezien

toen daarna zat er gewoon een mannetje in toen ik erachter aan reed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...