Jump to content

Je hebt niets aan Kate?


Phate

Recommended Posts

Hey,

Ik heb Kate een paar keer gedate, en ik heb nu 100% bij haar. Dus ik doe nog een date, ze vindt 't helemaal geweldig, en ik vraag of ik mag binnenkomen. Ze zegt nog steeds: we zijn alleen vrienden.

Na nog twee dates mag ik nog steeds niet binnenkomen na de date, terwijl ik wel 100% heb. Dus geen sex met Kate (sex = toch ook al zinloos :puh: ) maar ook geen extra ding dat ze voor me doet, zoals een Chopper Ride of Guns ofzo.

Dus wat heb ik aan Kate? Als ze belangrijk is verderop in het verhaal, zeg dat dan alleen maar, maar GEEN SPOILERS!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien Kate's broer Patrick niet graag heeft dat er iemand aan zijn familie komt, is hij eerst zwaar tegen een vriendschap/relatie tussen zijn zus en Niko. Na verloop van tijd, ik dacht na de missie Waste Not Want Knots vindt Patrick echter dat Kate wel eens buiten mag komen, en geeft hij Niko haar telefoonnummer. Kate zelf ziet de afspraakjes niet als dates, maar gewoon als een uitstapje onder vrienden. En dit blijft zo, want ook Patrick houd alles nauwlettend in het oog. Op het einde van de Storyline speelt Kate nog een erg belangrijke rol, want ze probeert Niko ergens van te overtuigen. Maar zoals je vroeg, ik vertel je niets.

Edit hieronder: Gebruik een spoiler, hij wil namelijk niet weten wat er verder in de Storyline gebeurd!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ze denkt gewoon dat je 'een gewone vriend' bent. En anders zal Packie je vermoorden ofzo, k weet niet zeker. Maar aan Kate heb je niks. En als je een keuze moet maken tussen bv ik zeg maar wat (:puh:) Roman of Kate, dan zou ik Roman kiezen.

@ Hier boven: Jij was me voor :puh:

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt jongens. :)

Nog een vraagje: wat krijg je als je 100% haalt. Wat is de beloning?

Je krijgt niets van Kate. Ik date wel met haar, ik houd me aan de storyline, maar opzich heb je niks aan haar. Er zijn ook andere vriendinnen te vinden over het internet. Die hebben wel beloningen.

Edit: Over het hele spel weet ik niet precies, ik ben nog niet zo ver :puh:

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt jongens. :)

Nog een vraagje: wat krijg je als je 100% haalt. Wat is de beloning?

Hierover zijn al veel topics gemaakt, maar de beloning is niet vet in GTA IV.

Als je het spel 100% hebt uitgespeeld heb je geen limiet meer op het aantal kogels voor een geweer. Nu kan er dus zoveel kopen/verzamelen als je wilt. Wanneer je echter dan saved zal je aantal kogels terug naar het vroeger limiet gaan ...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt veel aan Kate, je kunt met haar batsen.

Dat kan niet, zij wil gewoon 'vrienden' zijn.

En als het zo zou zijn, wat heb je nu aan batsen met een vriendin?

Je ziet de buitenkant van het huis en ze gilt dan maar wat, zoals bij Michelle.

Je krijgt niet voor iedere keer batsen iets extra's ofzo, dus wat boeit het?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties!

Inderdaad lekker magertjes die beloning zeg... Hadden ze neit wat beters kunnen bedenken ofzo? :duh:

Het enige wat je terug krijgt is gezeik aan je kop als je kleding haar niet bevalt of als je d'r iets te lang niet gebeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...