Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Deze heb ik voor Kloep gemaakt. R&C? Reageren
Timske Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik ben er zelf niet goed in Maar ik vind de tekst niet zo mooi. Ik geef je toch een 9/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik vind het een erg leuke sig UT! De achtergrond vind ik erg mooi, en het witte aan de zijkanten is ook erg leuk. Ook de tekst is mooi gedaan. Alleen het rondje om het gezicht vind ik minder. Ook het rondje met sterren vind ik minder mooi. 7/10 Reageren
Grandmaa Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik vind het een erg leuke sig UT! De achtergrond vind ik erg mooi, en het witte aan de zijkanten is ook erg leuk. Ook de tekst is mooi gedaan. Alleen het rondje om het gezicht vind ik minder. Ook het rondje met sterren vind ik minder mooi.7/10 Ik ging net hetzelfde zeggen. Zeer goed gewerkt met brushes, behalve die onnodige sterretjes en dat op zen hoofd... Je moet ervoor zorgen dat je FOCAL POINT correct blijft, en dat die goed zichtbaar is. JE focal point is hetgene wat je wil waar de mensen EERST naar kijken in je sig. Dat is dan volgens mij meestal je Render, en niet een paar sterretjes... Maar toch een 7/10 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.